У ЛМР повідомили, як працює е-квиток під час відключень світла
Є два нюанси в роботі
Проблеми зі зв’язком, які виникають під час вимкнень електроенергії, частково впливають і на роботу системи е-квитка. Про це інформує ЛМР.
Тому що, обмін інформацією між бортовими системами транспортних засобів і центральним програмним забезпеченням системи відбувається через шифровані APN-канали (захищені шифруванням від несанкціонованого доступу) і залежить зокрема від швидкості передачі інформації між валідатором і сервером.
У зв’язку з цим, попереджають пасажирів:
- Важливо стежити за балансом своєї транспортної ЛеоКарт та вчасно її поповнювати. При від’ємному балансі система блокує картку, як наслідок валідатор її відхиляє. Після поповнення картки розблокування відбувається автоматично від 10 хв. Але в умовах перебоїв зі зв’язком отримання даних про розблокування картки на транспортних засобах може проходити із затримкою.
- При перевірці на валідаторі “Інформації про квиток” може виникати сповільнене реагування меню та відображення інформації.
Валідації поїздок пасажирами та друк водіями разових паперових квитків з QR-кодом відбуваються у звичному режимі.