У Львівводоканалі розповіли яким чином нарахують оплату за воду тим споживачам, які не змогли у червні подати показники лічильників

Через технічні негаразди, пов’язані з хакерською атакою, абоненти ЛМКП «Львівводоканал» скаржилися на труднощі з подачею показників лічильників. Як коментують на підприємстві, зараз ситуація виправилася, однак юридичні особи отримають рахунки за червень із запізненням, пише прес-служба ЛМР.





«Ми приймаємо показники квартирних водолічильників з 10 числа по передостанній день місяця. І саме на останню декаду місяця припадає пік телефонних дзвінків. Проблеми з комп’ютерами виникли 27 червня, у той «гарячий» час, коли мешканці подають показники по телефону. Відтак для тих споживачів, хто не зміг додзвонитися і внести актуальну інформацію, нарахування за послуги відбулося за середніми показниками споживання за минулі 3 місяці. Львів’яни, які подавали показники он-лайн на Порталі споживачів комунальних послуг ІнфоЛьвів незручностей не відчули», - зазначили у відділі збуту послуг ЛМКП «Львівводоканал».

ЛМКП «Львіводоканал» нагадує, що подавати показники водолічильників можна:

1. На Порталі споживачів комунальних послуг https://infolviv.com.ua, де потрібно зареєструватися, вказавши номер особового рахунку і код активації, які зазначені на квитанції.

2. По багатоканальному телефону Сервісного Центру : 240-01-00, або 067-310-09-49.

3. Eлектронною поштою.

Лист потрібно надсилати за таким взірцем:            




































Райони міста Електронна адреса
Галицький gal_r@lvk.lviv.ua
Франківський fra_r@lvk.lviv.ua
Личаківський lych_r@lvk.lviv.ua
Сихівський sih_r@lvk.lviv.ua
Залізничний zal_r@lvk.lviv.ua
Шевченківський she_r@lvk.lviv.ua
Позаміські споживачі pozam_r@lvk.lviv.ua