У Львові дискутуватимуть про запуск міської електрички у місті

В Україні анонсували будівництво системи приміських експресів у столиці. Після запуску у Києві проєкт електричок запустять у інших містах, Дніпрі та Харкові. Про це пише «Тvoemisto.tv».

У понеділок, 29 березня, о 17:00 год, відбудеться публічна дискусія на тему «Як «Укрзалізниця» може допомогти вирішити транспортні проблеми Львова».

На дискусію «Тvoemisto.tv» запросило міністра інфраструктури Владислава Криклія (онлайн), представників «Укрзалізниці», заступників голів Львівської міськради та ЛОДА, народних депутатів, головного архітектора Львова, а також експертів із залізничної та транспортної тематики.

Під час нею розглянуть можливості для розвитку міської транспортної інфраструктури Львова і можливі шляхи покращення транспортного сполучення, можлвості у Львові успішно реалізувати проєкт міської електрички.

Тvoemisto.tv транслюватиме дискусію на «Facebook»-сторінці та на «YouTube»-каналі медіа-хабу.

Ігор Зінкевич, депутат Львівської міської ради від «Варти», вважає що запуск міської електрички з’єднає швидким сполученням різні райони Львова.

«Рясне, Сихів, Підзамче, Залізничний район і навіть Тракт Глинянський… Практично через кожен район міста пролягають залізничні колії. Цим треба скористатися. Залізничне сполучення швидке, електричка не потраплятиме в корки, вона рухатиметься за чітким графіком. Одночасно може перевозити велику кількість пасажирів, що зменшить навантаження на інші види транспорту», — аргументував він.

Ігор Зінкевич уже не одноразово готував депутатські запити з такою пропозицією.

«Із відповідей, які отримував, маємо таку картину: профільне міністерство не заперечує, щоб Львів напрацьовував варіант міської електрички, залізниця хоче отримати економічні розрахунки, натомість місто обіцяє взятися за цей проєкт і відкладає його на якесь далеке майбутнє», — повідомив Зінкевич.

За його словами, вагомим у цьому питанні є саме фінансовий аспект: якою буде рентабельність, яку вартість проїзду треба встановлювати.

«Багато хто нагадує про невдалий досвід рейкового автобуса на Сихові. Його пафосно запустили і закрили через нерентабельність. Але чому не подумали внести якісь корективи, шукати варіанти для покращення ситуації: як зробити цей транспорт популярним. Результат: сихівська «електричка», як розповідають, зараз успішно їздить десь у Луцьку. Міська електричка може стати успішним проєктом. Головне реалізовувати його так, щоб львів’яни отримали від цього комфорт і вигоду», — резюмував Ігор Зінкевич.