У Львові готуються реорганізувати рух вул. Дорошенка (фото)

Проїзд громадського транспорту цією ділянкою не зміниться, натомість приватний транспорт має здійснюватиме об’їзд цього відрізку дороги через вул. Гнатюка. Відділ транспортного планування та моделювання ЛКП «Львівавтодор» змоделював нову організацію дорожнього руху на цьому відрізку вул. Дорошенка.

Львівська міська рада вказує, що перевагами запровадження нової схеми є пришвидшення руху громадського транспорту, збільшення перевізної здатності громадського транспорту, впорядкування руху транспорту, підвищення безпеки руху пішоходів на усіх перехрестях, де відбудуться зміни, безконфліктний рух транспорту і пішоходів.

Однак, депутат ЛМР Ігор Зінкевич повідомив Ратуші — такі зміни в організації руху можуть хіба нашкодити. «Щодо створення пішохідної зони конкретно на вул. Дорошенка, я вже спілкувався з міським головою Львова Андрієм Садовим щодо того, що це нині не варто робити. Причини досить очевидні. Беремо проспект Свободи: йдеться про позбавлення правого повороту від Оперного до Матінки Божої. Транспортні засоби, які позбавлені повороту по вул. Дорошенка, підуть по вулиці Григоренка, а це ускладнить проїзд. А пряма дорога, яка дає вихід на вул. Сахарова, проходитиме біля церкви Юра та через вул. Степана Бандери, що теж ускладнить проїзд вулицями Григоренка та Листопадового Чину.

Беремо ще одну ситуацію: рух від Матінки Божої в бік Оперного. Тут не буде лівого повороту на Дорошенка. Частина транспорту все-таки туди тепер їде, а в разі встановлення цієї пішохідної зони весь транспорт піде по Григоренка або по Городоцькій, які й без того ускладнені. І хоч як нам пояснюють на комісії безпеки руху, що тією вуличкою їздять мало автівок, але це хоч якось розвантажує вище вказані мною вулиці. Тому я вважаю це недоцільним, — каже депутат. —  Комісія безпеки руху мотивує таку зміну ще й тим, що там часто трапляються ДТП.

За минулий рік на цій ділянці було три ДТП — наїзди на пішоходів, трохи далі, ближче до вул. Банківської, було зафіксовано чотири ДТП з автотранспортом. Якщо ми будемо під такі цифри закривати вулиці на пішохідні зони, нам доведеться перекрити весь центр. Бо таких наїздів у нас, на жаль, трапляється багато». 

За словами Ігоря Зінкевича, розвантажити центр та позбавити його від заторів можна було б, якби громадський транспорт Львова був якісний та вчасний. Так мешканці могли б користуватись маршрутками та електротранспортом,  замість приватних авто. Однак ситуація у Львові інакша. 

Фото Зручне місто