У Львові хочуть перенести автостанцію № 6

Мерія Львова розглядає можливість перенесення автостанції № 6 з вул. Личаківської на перехрестя вулиць Пасічної та Зеленої.

Про це повідомляє пресслужба Львівської міської ради.

Як повідомив заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Андрій Білий автостанцію № 6, що розташована на вулиці Личаківській, планують перенести на перехрестя вул. Пасічної та Зеленої, а на попередньому місці організувати селянський ринок свіжої продукції.

«Відновити автостанцію на вул. Личаківській не вдасться, тому що згідно з нормами має бути 50 м до будови. Тому міський голова запропонував там організувати селянський ринок свіжої продукції, натомість автостанцію зробити спільно на перехресті вул. Пасічної та Зеленої», — зазначив Андрій Білий.

Він зауважив, що маршрути із Золочівського, Бібрського та Перемишлянського напрямків можна поділити так, щоб частина їхали на Пасічну по Зеленій, а частина заїжджали у місто по Зеленій на Пасічну. Вже є інвестор, який готовий реалізувати цей проект.

Голова Личаківської РА Іван Лозинський додав, що цю автостанцію колись давно продала область.

Зазначимо, що раніше депутат ЛМР Ігор Зінкевич уже звертав увагу на проблему з автостанціями у Львові, які обслуговують приміські напрямки.

«Автостанція, яка б обслуговувала автобуси Перемишлянського та Золочівського напрямків (АС № 6 на вулиці Личаківській) відсутня як така. Велика проблема і з автостанцією № 4 на вулиці Шевченка, біля Янівського цвинтаря. Саме тому разом із колегою-нардепом Тарасом Батенком підняли питання автостанції № 6, а також кінцевої ближніх приміських »маршруток«, які обслуговують села Перемишлянського напрямку за 15–20 кілометрів від Львова», — написав Ігор Зінкевич, на своїй сторінці у «Facebook».

Він зауважив, що «для облаштування автостанції № 6 має бути віднайдена територія неподалік кінцевої трамвая на вул. Пасічній.
Навпроти розворотного кільця є занедбана територія, яка, вочевидь, раніше належала військовому 28-му авторемонтному заводу. Якби автостанції розмістили саме тут, це було б найбільш оптимально, оскільки вона була б зовсім поруч із кінцевою трамвая № 2».