«Львів займає перше місце у рейтингу прозорості міст України. Ми хочемо це підтримувати і розвивати. Приблизно в серпні-вересні була презентація програми «Прозоро.Продажі». Вже випробували її у ЛКП «Львівелектротранс» для продажу металобрухту. Зараз, за допомогою цього сервісу, плануємо продати рекламні площі на трамваях, адже реклама на електротранспорті – це одна із статей доходів, яка, не залежно від пасажиропотоку, дає можливість ЛКП «Львівелектротранс» заробити.
Ми бачимо великий попит на розміщення реклами на трамваях. Минулого року, вже на 1 січня усі рекламні площі на трамваях були розпродані на весь рік. Це означає, що ціна не ринкова. А за законами ринку ми маємо збільшувати ціну настільки, наскільки попит буде її сприймати. Чим більшою буде ціна від рекламодавців, тим більше коштів отримає підприємство, які зможе скерувати на покращення технічного стану. Так близько 3 млн. грн у рік ЛКП «Львівелектротранс» отримує з реклами на транспорті. Завдяки тим можливостям, які маємо сьогодні, плануємо збільшити ці надходження до 7 млн. грн в рік. Отримані кошти можна використати для купівлі 5-7 вживаних трамваїв, ремонту дахів, або заміни усіх аварійних опор. Тобто, кошти будуть скеровані на покращення стану підприємства.
Також нашою ціллю є покращити візуальний стан рухомого складу. Для цього ми визначили декілька форматів розміщення реклами – ми будемо зменшувати площу розміщення і при цьому збільшувати вартість. З огляду на естетичний вигляд, формат розміщення передбачає, що з передньої і задньої частини трамвай буде виглядати однаково. Якщо реклама виглядатиме неестетично, десь надірвана, то згідно умов договору, рекламодавець у 10-ти денний термін має усунути недоліки», - розповів Андрій Білий, радник міського голови Львова.
За словами Івана Бондара, речника ЛКП «Львівелектротранс», станом на зараз 3,5 тис. грн в місяць за одну трамвайну площину отримує ЛКП «Львівелектротранс» від рекламодавців. Ціну планують збільшити до 7 тис. грн.
«Ми виставили 12 лотів де є 89 одиниць транспортних засобів, а саме трамваїв, на публічний аукціон на платформі «Прозоро.Продажі». Базова ціна стартуватиме з позначки 7 тис. грн. Перед тим, як переглянути діючу ціну, ми проаналізували що відбувається на ринку. Аналіз показує, що наша ціна не є ринковою. Це перше. Друге – попит на розміщення реклами на транспорті є дуже високим. Адже 70 метрів задрукованої площі, яка проїздить центром міста – це дуже ефективний спосіб реклами. Тому, ми розуміємо переваги цього нашого активу і сповна хочемо отримати від нього прибуток для підприємства і, як наслідок, позитив для мешканців міста через покращення стану транспорту.
Отож, на платформі «Прозоро.Продажі» виставлено 89 одиниць трамваїв. Усі вони згруповані за певними лотами і передбачено три формати брендування рекламою. Перший – частковий формат (лише борти вагона) – ціна від 7 тис. грн. Другий – середній формат (борти разом з вікнами) – ціна від 12 тис. грн . Третє – повне брендування – ціна від 17 тис. грн», - розповів Іван Бондар.