У Львові відбулася презентація оновленого Порталу мешканця

Сьогодні, 12 січня, управління інформаційних технологій спільно з партнерами Mastercard в Україні та ІТ-компанією ЕРАМ презентували новий сайт для мешканців Львівської громади.

Сайт доступний для користування за посиланнямhttps://e-gov.city-adm.lviv.ua.

Портал мешканця є продовженням та фактично оновленою версією «Особистого кабінету львів’янина».

«Переведення послуг в режим онлайн пришвидшує їх надання, а також в період карантинних обмежень є найбільш безпечним процесом. Крім цього на електронні послуги є великий запит, тому ми об’єднуємо їх на одному порталі. Дякуємо партнерам за співпрацю, завдяки якій мешканці нашої громади можуть повноцінно отримувати електронні послуги швидко та зручно», - зазначив Андрій Москаленко, перший заступник міського голови - заступник міського голови з питань економічного розвитку.

На сайті будуть представлені два варіанти ідентифікації особи: BankID та кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Завдяки інтеграції на сайті цифрового гаманця Masterpass від Mastercard, що дозволяє зберігати картки будь-яких банків та різних платіжних систем, львів'яни зможуть швидко та безпечно оплачувати адміністративні послуги, штрафи за паркування та податки. Також оплату за послуги можна здійснити за допомогою Apple Pay чи Google Pay. Інтеграцію на порталі цифрового гаманця Masterpass, а також Apple Pay та Google Pay забезпечила компанія EasyPay.
«Портал мешканця — це достатньо великий та тривалий проект, над реалізацією якого працювала значна кількість людей. Кожен етап роботи передбачав певні інтеграції в сервіси, до прикладу, систему електронного документообігу Львівської міської ради, що працює на базі платформи ІТ-Enterprise. Це пришвидшить отримання послуги чи результату на своє звернення. Варто зазначити, що всі послуги поділені на категорії та за життєвими ситуаціями, а не за суб’єктами надання послуг. Подати звернення, запит чи заяву на послуг, можна буде зі засвідченням документів власним електронним підписом. Такий спосіб на законодавчому рівні прирівнюється до власноруч підписаних документів», - повідомила Олена Гунько, керівниця управління інформаційних технологій Львівської міської ради.

«Розвиток екосистеми розумних міст в Україні — один зі стратегічних напрямків для компанії Mastercard. Львів для нас вже не перший рік є стратегічним партнером і містом, де зароджуються інновації: перший в Україні фестиваль без готівки, безконтактний банкомат та безконтактні оплати на муніципальних парковках. Портал мешканця — ще один ваяшивий проект в рамках концепції smart city, що дозволить вивести на новий якісний рівень взаємодію жителів і влади, а також, завдяки інтеграції Masterpass, спростить процес оплати послуг», — зазначив Ігор Панченко, менеджер з розвитку бізнесу компанії Mastercard в Україні.

«Як соціально відповідальна компанія, ми зацікавлені у тому, щоб розвивати не лише власний бізнес, а й країну, у якій живемо. Тому участь команди ЕРАМ у розробці Порталу мешканця — це можливість для нашої компанії застосувати свою експертизу та найкращі світові практики з розробки цифрових рішень в Україні. Рішення, які втілені в проекті Порталу мешканця, дадуть нові можливості львів'янам взаємодіяти з містом у цифровому форматі. І разом із львів'янами ми стимулюватимемо розвиток онлайн-сервісів та цифрової економіки у нашій державі. Компанія ЕРАМ і далі готова долучатися до подібних проектів, де наша експертиза дійсно стане у нагоді та принесе користь українському суспільству», — коментує Андрій Трофімов, керівник західноукраїнської локації ЕРАМ.

Фото: Варта1