У Львові відкрили Центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго» (фото)

Сьогодні, 22 грудня, у Львові відкрили Центр обслуговування клієнтів ПрАТ «Львівобленерго», який надає свої послуги не лише для споживачів міста Львова, але й всієї області. В урочистому відкритті також взяв участь заступник міського голови з питань житлово-комунального господарства та інфраструктури Сергій Бабак. Про це інформує прес-служба ЛМР.


У День енергетика ПрАТ «Львівобленерго» відкрило Центр обслуговування клієнтів на вул. Шевченка, 1. За цією ж адресою вже кілька років працює центр обслуговування для юридичних клієнтів-суб’єктів господарювання. Це нова форма роботи зі споживачами компанії для підвищення якості надання послуг. Тут клієнти «Львівобленерго» - побутові споживачі - зможуть вирішити більшість питань, з якими вони звертаються до районних відділень, а саме: подати показ електролічильника, оформити пільги на оплату спожитої електроенергії, укласти договір про користування електричною енергією, отримати інформацію та роз’яснення про нарахування за світло, внести корективи у рахунок за необхідності, укласти договір про реструктуризацію заборгованості тощо. Крім цього, працівники Центру надають роз’яснення з питань реєстрації та роботи онлайн-сервісу «Персональний кабінет». Для цього облаштували окремий комп’ютер, яким зможуть скористатись і клієнти. 


Центр надає свої послуги не лише для споживачів міста Львова, але й всієї області. Прийом клієнтів здійснюється за електронною чергою. Зареєструватись в черзі можна за допомогою боксу, який встановлений одразу ж в залі для прийому споживачів. Опісля відвідувачі можуть оцінити якість обслуговування та залишити свій відгук про центр на спеціально обладнаному планшеті.


Графік прийому клієнтів: 8.00 – 17.00 (понеділок – четвер), без обідньої перерви; 8.00 – 16.00 (п’ятниця), без обідньої перерви.