У Львові вздовж лінії «трійки» облаштували шість нових зупинок (фото)

У вівторок, 12 січня, у Львові вздовж трамвайної лінії № 3 з’явились облаштовані нові зупинки громадського транспорту. Про це повідомляє на своїй сторінці депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич.


"Ситуація із зверненням, щодо облаштування зупинок вздовж трамвайного маршруту № 3 — один із позитивних прикладів, коли керівництво міста і ЛКП «Львівелектротранс» позитивно відреагувало на моє звернення.



Передісторія цього звернення така: восени 2018 року на трамвайний маршрут № 3 вперше у Львові вийшли вживані трамвайні вагони «Tatra KT4DМ», які «Львівелектротранс» придбав у Берліні й перевлаштував візки під вузьку львівську колію. Хоча вагони із Берліна і мають вік понад 30 років, за своїм виглядом і комфортом вони майже як нові, хіба що високопідлогові.

Після появи цих трамваїв на третьому трамвайному маршруті Львова став особливо очевидним жалюгідний стан трамвайних зупинок, які були облаштовані ще в кінці 1980-х років перед пуском трамвайної лінії. Мешканці, які постійно користуються «трійкою» звернулися до мене із проханням допомогти із облаштуванням зупинок, а я, у свою чергу, звернувся до керівництва міста із проханням провести облаштування трамвайних зупинок вздовж виділених колій на вулицях Сахарова і Княгині Ольги відповідно до сучасних стандартів", — розповідає депутат.






Спільно з помічниками, було запропонувано за рахунок старопридатних матеріалів, які залишилися після попередніх реконструкцій вулиць, облаштувати на трамвайних зупинках посадкові платформи відповідної висоти, щоб маломобільним пасажирам було зручніше здійснювати посадку, а, водночас, ці платформи мали б відповідати параметрам трамваїв, які експлуатуються у Львові.



Звернення також стосувалося проведення поточного ремонту трамвайних колій і контактних мереж на вулицях Сахарова і Княгині Ольги, а також відновлення роботи тягових підстанцій.

Наразі, вздовж трамвайного маршруту № 3 уже влаштовано шість трамвайних зупинок, обладнаних підвищеними платформами, які відповідають і вимогам доступності мало мобільних, і параметрам трамваїв, що експлуатуються у Львові — за німецьким досвідом посадкові платформи на кілька сантиметрів нижчі, а ніж висота першої сходинки трамваїв – це зроблено для того, щоб компенсувати зношення коліс, осадження пружин і амортизаторів візків при заповненні салону, наявність снігового покриву на платформах — відповідно двері трамваїв можуть безперешкодно відчинятися назовні.