У Львові започаткували інформаційну соціальну кампанію «Тверезий водій»: пропонують пройти опитування

Громадська організація «Національна платформа безпеки руху», у рамках ініціативи «Пітбуль Львів», започатковує інформаційну соціальну кампанію «Тверезий водій (драйвер)» на території міста Львова та Львівської області.

Кампанія передбачає об’єднання зусиль органів місцевої та державної влади, бізнесу та громадськості, для змінити поведінки водіїв та осіб, які вживаючи алкогольні напої, можуть стати потенційними порушниками та наражати себе та оточуючих на небезпеку.

Мета кампанії — знизити кількість нетверезих водіїв та травматизм у ДТП, спричинених ними.

Соціальна кампанія розділена на декілька етапів.

«Сьогодні спільно з партнерами: Інститутом міста, Львівською міською радою, сервісом »Uklon«, EUAM та експертів у сфері безпеки ми запускаємо соціологічне дослідження. Метою дослідження є визначення рівня безпеки у місті, виявлення причин нетверезого водіння, а також супутніх факторів, які спричиняють вчинення адміністративного правопорушення — керування транспортним засобом у нетверезому стані», — повідомляють організатори.

Анкета для опитування доступна за посиланням.

Наступним етапом буде презентація результатів дослідження та запуск інформаційної кампанії у соціальних мережах, ЗМІ, радіо та сіті-лайтах міста.
Більше інформації можна отримати за тел. 063-615-0733 — Микола Ільчук.

Детальніше про проблему нетверезого водіння можна ознайомитись тут.