У Львові затвердили програму розвитку Рясного і Сигнівки
Сьогодні, 20 грудня, депутати Львова, під час пленарного засідання сесії, затвердили програми розвитку промислових зон Сигнівки та Рясного.
Про це інформує кореспондент сайту 032.ua.
У пояснювальній записці до ухвали зазначається, що програма створена з метою розвитку та підвищення інвестиційної привабливості промислових зон Львова, що повинні стати сучасними інноваційними та технологічними зонами.
[gallery ids=«95996,95997,95998»]
Промислова зона “Сигнівка“ розташована на території м. Львова, у межах мікрорайону “Сигнівка“. Земельні ділянки цієї промислової зони розташовані у районі вул. Північної та обмежені з півночі та півдня — смугою відведення та залізничною колією Львівської залізниці, із заходу — межею м. Львова, зі сходу — лісопарком “Білогорща“ та вул. Данила Апостола. Територія є частково зачагарникована та вкрита самосійними багаторічними насадженнями. Рельєф не має великих перепадів. Площа промислової зони становить орієнтовно 92 га.
Промислова зона “Рясне-2“ розташована на території м. Львова, у межах мікрорайону “Рясне-2“. Земельні ділянки цієї промислової зони розташовані у районі вул. Т. Шевченка та обмежені з півночі — територією Львівського індустріального парку “Рясне-2“ та проїздом Автобудівельників, з півдня — північно-західною проектною межею м. Львова, із заходу — земельною ділянкою, на якій розташовані об’єкти нерухомості, що є у власності ТзОВ “Інтенсив“ (будівлі колишнього заводу “Львівхімсільмаш“) та проїздом Центральним, зі сходу — територіями існуючих промислових підприємств, зокрема ТОВ “Онур“ та смугою відведення залізниці. Рельєф території не має великих перепадів. Ділянки частково зачагарниковані. Площа промислової зони становить орієнтовно 37 га.
Впродовж наступних 2 років комунальні підприємства міста мають облаштувати комунікації у районах: зремонтувати наявні вулиці та збудувати нові, зокрема, які б сполучали вулицю Північну з Конюшинною, Данила Апостола та кільцевою дорогою. Також управління архітектури та урбаністики має розробити детальний план цих територій, а управління транспорту — запустити у ці зони міські автобуси.