У Міноборони розповіли, що робити, коли «бронь» не відображається в «Резерв+»
Дані, які вносять працівники ТЦК та СП, потребують постійного оновлення
Заступниця міністра оборони України Катерина Черногоренко пояснила пояснила, куди звертатися працівникам, які заброньовані від мобілізації, мають паперовий документ з підтвердженням цього,але у застосунку «Резерв+» ці дані не відображаються.
«Ми зараз опрацьовуємо звернення через нашу технічну підтримку. До речі, останній раз, коли ми говорили про те, що вже є 1 млн згенерованих документів, то ми публікували свою електронну пошту, куди можна звернутися окремо і отримати достатньо швидку відповідь. Хочу сказати, що звернень дуже багато», - зазначила вона в ефірі телемарафону «Єдині новини».
За словами Черногоренко, дані, які вносять працівники ТЦК та СП, потребують постійного оновлення.
Читайте також: у МОУ пояснили, чому не підтримують продовження терміну оновлення даних
«Міноборони намагається вирішити це системно. Але менше з тим, звернутися можна в техпідтримку Міноборони і отримати алгоритм що робити далі в тій чи іншій ситуації», - підкреслила заступниця міністра оборони.