У роботі терміналів "ПриватБанку" стався збій


Сьогодні, 11 листопада, у роботі «ПриватБанку» стався збій: клієнти скаржаться на складнощі із проведенням розрахунків онлайн.
У додатку «Приват24» людям почали приходити автоматичні оповіщення про те, що система дає збої. Усунути проблему обіцяли о 12:00 год. Однак, пізніше оператор повідомив, що термін перенесли на півгодини, до 12:30 год.
Наразі, усунути проблему обіцяють до 14:00 год.. У банку також повідомили, що існують складнощі при проведенні платежів на «AliExpress», є затримка при проведенні платежів у «Приват24» зі статусом «Новий», також виникають складнощі із операціями в банкоматах, ТСО, POS-терміналах.
Не зважаючи на це, станом на 17.30 год., люди продовжують скаржитись на роботу терміналів та додатків.
«Рекомендуємо Вам не повторювати платежі і очікувати проведення», — додали в банку.
Зазначається, що неполадки почались відразу після початку Всесвітнього дня шопінгу. Клієнти банку почали скаржитися на проблеми при спробі проведення онлайн-операцій.
Це може бути пов’язано з проведенням «Дня холостяка» в інтернет-магазині «Aliexpress». Підтримка запевняє, що проблему скоро усунуть.