Українці скаржаться на те, що суми в платіжках за електроенергію не відповідають реальному споживанню
У компанії Yasno роз'яснили причину
Аби нарахування проводилися коректно, споживачі мають передавати показання лічильника в певні числа. Для цього відведено 5 днів: 2 дні наприкінці поточного місяця, за який здійснюється оплата, і 3 дні на початку наступного місяця. За умови, що показники буде передано пізніше, то енергетики рахуватимуть споживання на підставі попереднього періоду - за середньодобовим споживанням.
«Якщо показання лічильника передати раніше або пізніше, то ОСР (оператор системи розподілу) розрахує дані за середньодобовим споживанням», - роз'яснили у постачальника.
Крім того, існують ще деякі типові ситуації, на які нерідко скаржаться споживачі.
Якщо у квартирі ніхто не живе, а платіжки за електрику приходять із не нульовими сумами. Компанія-постачальник Yasno радить просто щомісяця в належні дні передавати незмінні показання лічильника із нульовим споживанням.
Читайте також: Якою буде війна в Україні 2024 року: штурмовик спецпідрозділу ГУР поділився своїми думками (ФОТО)
Показання було передано в належні дні, проте в особистому кабінеті відображаються зовсім інші цифри. Так може статися в кількох випадках:
- якщо передані вами нові показання менші за попередні (це може свідчити, що ви зробили помилку під час передавання);
- якщо під час зняття контрольних показань працівниками ОСР було зафіксовано цифру, яка більша за ту, що ви передали після дати звірки;
- якщо у вас встановлена АСКОЕ, яка завжди передає споживання 1 числа, а ви передавали показання або раніше, або пізніше цієї дати.