Українка поповнила рахунок і втратила кошти: відповідь банку
Жінці тепер потрібно стати клієнткою банку
Мешканка Ладижина, що на Вінниччині поскаржилася у мережі, що втратила кошти після поповнення рахунку у «ПриватБанку». Про це вона написала на сайті Мінфін.
«Вирішила через термінал поповнити кредитний рахунок (не є клієнтом цього банку). Ввела все, підтвердила. Здавалося все ок. АЛЕ… На протязі 3 робочих днів кошти так і не дійшли. На гарячій лінії вишу вже 4 раз по пів години — але мій дзвінок ніхто не бере. Я просто в «восторгі». В банкі мені сказали, що це питання можна вирішити тільки коли я стану клієнтом. Я навіть про це і чути не хочу… Як можна з провідного банку зробити таке ***!!!», — повідомила жінка.
ПриватБанк відреагував на звернення та уточнив, що жінці потрібно стати клієнткою банку.
«Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Якщо ви не являєтесь нашим клієнтом — то для вирішення вашого питання радимо вам оформити картку банку, щоб ми змогли зарахувати кошти ідентифікованій особі. Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку», — повідомила техпідтримка «ПриватБанку».
Раніше, у Національному банку України пояснили, чому більше не фіксують готівковий долар.