Українці почали більше їсти овочів і фруктів: все через подорожі та знайомства з новими традиціями

Культура споживання свіжих овочів і фруктів в Україні виходить на принципово новий рівень. До таких висновків прийшли фахівці гуртового ринку ОРСП «Шувар», проаналізувавши дані з обсягів реалізації свіжої плодоовочевої продукції, у зимовий період поточного сезону.

За даними департаменту «Аналітика» ОРСП «Шувар», тільки на відкритому майданчику ринку від початку грудня було продано рекордні 20 тис тонн овочів та фруктів або на 20 % більше, ніж в той самий період рік тому. У сегменті імпортних овочів і фруктів обсяг реалізації від початку зими склав більше 30 тис тонн, збільшившись за рік на 15 %.

«Культура споживання свіжих овочів та фруктів у нас розвивається дуже швидко, українці багато подорожують, знайомляться із харчовими вподобаннями мешканців інших країн. Як наслідок, на нашому ринку зростають обсяги реалізації свіжих фруктів і овочів поза сезоном їх вирощування в самій країні. На столі пересічного українця салат зі свіжих овочів взимку — це вже давно не екзотика, як вважалось ще 5–7 років тому. Це дуже позитивна тенденція — наші співвітчизники дбають про здорове харчування», — розповідає Іван Федишин, керівник напрямку «Овочі та Фрукти» ОРСП «Шувар».

За даними пана Федишина, серед імпортних овочів найбільше зростання попиту було зафіксоване по солодкому перцю, огірках, різних видах томатів та листових салатах. Лідерами у імпортному фруктовому сегменті залишаються банани, виноград та мандарини. Серед вітчизняної продукції драйверами зростаючого тренду стали яблука, картопля та цибуля.

«Рекордні обсяги реалізації по яблуку нас не здивували, його в цьому році в країні вродило дуже багато. А рекордний обсяг по картоплі та цибулі ми вважаємо справжнім досягненням, адже відомо, що цей рік став дефіцитним з виробництва і в Україні, і в країнах ЄС. Але наші оператори — справжні фахівці, вони вчасно зорієнтувались у ситуації і почали везти цибулю із країн Центральної Азії. До речі, те саме сьогодні відбувається і по моркві з буряком, на нашому майданчику, поряд із вітчизняною продукцією продається імпортна. Завдяки цьому, нам вдається не тільки забезпечити постійну пропозицію на майданчику ринку, наш клієнт як справжній фахівець може обирати найкращу для нього пропозицію за ціною і якістю з максимально можливого асортименту! Цього він не знайде в супермаркеті», — наголошує фахівець.

Сьогодні на майданчику для торгівлі з автомобілів на ОРСП «Шувар» пропонується понад 70 різних видів свіжої плодоовочевої продукції, асортимент в терміналі «Овочі та фрукти» налічує більше 450 товарних позицій.

Оператори ОРСП «Шувар» працюють за правилами справедливого і прозорого ринкового середовища, вирішальним, в даному випадку, є співвідношення попиту та пропозиції. Саме це обумовлює гнучкість цінової політики продавців ринку і розширення асортименту в торгових точках.