"Укрзалізниця" оголосила про відновлення продажу чаю та кави у поїздах


«Укрзалізниця» відновлює реалізацію чайно-кавової продукції у поїздах. Про це у п’ятницю, 27 листопада, повідомили у пресслужбі «УЗ».
З 1 грудня 2020 року «Укрзалізниця» поновлює реалізацію чайно-кавової продукції у пасажирських поїздах. Таке рішення прийнято через численні звернення та побажання пасажирів повернути чай та каву.
Зі свого боку, «Укрзалізниця» надаватиме послуги відповідно до санітарно-гігієнічних та протиепідемічних норм. Усі напої надаватимуться в одноразовому посуді — гофрованих стаканах місткістю 250 мл. Ціна послуги для пасажирів не зміниться: як і раніше, чай, кава та вода у пляшці (0,5 л) коштуватимуть по 10 грн. Замовити та оплатити напої можна буде при оформленні проїзних квитків онлайн.
Також для зручності пасажирів у поїздах буде реалізовуватися інша продукція в індивідуальному пакуванні: печиво, вафлі, снеки та інше.
Нагадаємо, що «Укрзалізниця» опрацьовує можливість забезпечення пасажирів повноцінним харчуванням під час подорожей.