"Укрзалізниця" продемонструвала модернізований плацкартний вагон (фото)


13 вересня, на території вокзалу станції «Київ–Пасажирський», голова правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов та член правління компанії Марчін Целеєвський оглянули перший плацкартний вагон, оновлений капітально-відновлювальним ремонтом. Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.
«Сьогодні ми демонструємо, як повинні виглядати всі плацкартні вагони. А головне — яким має бути рівень комфорту. У цьому році розпочали роботу — модернізували 3 плацкартні вагони. Наразі, «Укрзалізниця» працює над своїм бюджетом на 2020 рік. В компанії є близько 200 плацкартних вагонів, які можуть бути відновлені таким ремонтом. Під час формування бюджету компанія разом з Урядом розглянуть можливості та джерела фінансування для відновлення цих вагонів», — зазначив Євген Кравцов.
Вартість капітально-відновлювального ремонту одного плацкартного вагона — близько 10,5 млн грн (без ПДВ), це вдвічі дешевше нового вагона й дозволяє продовжити експлуатацію рухомого складу на половину його життєвого циклу, а саме на 14 років.
Усі роботи з модернізації зазначеного вагона Укрзалізниця виконала у власному депо «Каховка». Майже всі комплектуючі — вітчизняних виробників. Таким чином компанія реалізує програму імпортозаміщення. Цього та минуло року Укрзалізниця провела капітально-відновлювальний ремонт 134 вагонів.
За словам керівника компанії, із модернізованих вагонів Укрзалізниця формує нові поїзди та включає їх у вже існуючі. «Цього року ми вже запустили новий поїзд до Маріуполя, який повністю складається з модернізованих вагонів. У жовтні плануємо ще один такий поїзд за цим напрямком», — розповів Євген Кравцов.
Після ремонту вагон повністю змінюється й виглядає як новий. Зокрема, змінюється інтер’єр салону вагона, встановлюються нові сучасні вікна, полички, обладнання. У купе для зручності пасажира — додаткові місцеві світлодіодні світильники на кожне місце, а верхні полички обладнані захисним бортиком. Також встановлюються екологічно чисті туалетні комплекси закритого типу, системи відеоспостереження, дахова система кондиціювання повітря. У службовому купе провідника є пульт керування системами вагона, енергосистема вагона обладнана перетворювачем напруги.