УКУ знову очолив рейтинг українських вишів із найвищим середнім балом вступу на контракт

Уже третій рік поспіль Український католицький університет є першим у Рейтингу вишів за показником «Балл ЗНО на контракт» від Інформаційної системи «Вступ.ОСВІТА.UA».

Про це повідомляє інформаційний ресурс УГКЦ.

За даними рейтингу, середній бал вступника на бакалаврські програми на контракт в УКУ у 2019 році складав 183,72 бали. Другий в рейтингу український виш, Києво-Могилянська академія, відстає від УКУ на понад 9 балів, із результатом у 173,99 балів.

Це не перший рейтинг українських вишів, очолюваний УКУ. Зокрема, під час вступної кампанії 2018 вступники УКУ показали середній результат ЗНО у 181,4 бали, випередивши у загальноукраїнському рейтингу провідні виші — Національний університет «Києво-Могилянська академія» (із середнім балом 173,3)  та Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (із середнім балом 171,6).

За результатами вступної кампанії 2019, загальний середній бал ЗНО вступника в УКУ становив уже 187,98.

Проректорка з науково-педагогічної роботи Софія Опацька розповідає, які з кроків Стратегії-2025 покликані у майбутньому приваблювати найкращих студентів в УКУ: «Ми розуміємо, що найкращі студенти до нас вже вступають — і цей рейтинг вчергове підтверджує цю тезу. Та коли сильні студенти опиняються в аудиторії, це може стати серйозним викликом для викладачів. Наші викладачі готові до цих викликів, та аналіз та покращення студентського досвіду є одними з ключових завдань частини «Найкращі викладачі для найкращих студентів» у Стратегії 2025».

«З іншого боку, — продовжує проректорка, — за, хоч і високими, результатами ЗНО, ми не бачимо особистості студента. Подекуди, високий результат ЗНО зумовлений не лише працьовитістю, а й доступом до репетиторів. Та найважливішою нашою метою є соціально заангажовані випускники, готові реалізувати свій лідерський потенціал у майбутньому служінні. Саме тому у новій Стратегії ми рухаємося шляхом суспільно-орієнтованого навчання та волонтерства, у такий спосіб, укладаючи підґрунтя для виховання не лише інтелектуальної еліти, а й морально-етичних лідерів».