Увага! Зробіть запаси їжі та води на тиждень: поради голови ОВА мешканцям Львівщини в разі зникнення електроенергії та зв’язку

Краще бути обізнаними

Очільник Львівської обласної (військової) адміністрації дав поради жителям Львівщини на випадок можливого відключення електроенергії та якщо тимчасово зникне мобільний зв’язок. Про це Максим Козицький написав у своєму «Telegram»-каналі.

Голова ОВА повідомив, що джерелом інформування за відсутності електроенергії та мобільного зв’язку може бути радіоприймач (на батарейках чи акумуляторах).

«Варто розуміти, якщо електроенергія відсутня тимчасово, то мобільна мережа автоматично переходить на резервні джерела і продовжує працювати. Під час тривалих відключень фахівці, які займаються аварійними роботами, регулярно поновлюють запас пального, щоб забезпечити безперервну роботу мобільної мережі. Одна заправка генератора забезпечує від восьми годин до двох діб автономної роботи. Але коли користувачі масово переходять з домашнього інтернету на мобільний, мережа зазнає різкого збільшення навантаження. Це впливає на швидкість мобільного інтернету в кожного користувача», — йдеться у повідломленні.

Там, де немає зв’язку одного з операторів, абоненти можуть спробувати такі варіанти, щоб залишатись на зв’язку (доступні в мережі lifecell):

Національний роумінг (користування мережею не залежно від основного оператора).

Користуватись доступними месенджерами (врахуйте, що максимальне навантаження на мережу створюють фото-, відео- та анімаційні повідомлення, тому варто обмежитись і надсилати текстові повідомлення).

Що потрібно підготувати на випадок відключення електроенергії?

Найважливіші номери в разі виникнення нестандартної ситуації:

* 101 — пожежна охорона

* 102 — поліція

* 103 — швидка допомога

* 104 — аварійна служба газу

* 112/032 259 60 31 — Гаряча лінія Львівської області

На них можна додзвонитися за допомогою стаціонарних телефонів.

Також надано перелік інших важливих номерів, куди за необхідності можна звернутись на Львівщині.

«Запам’ятайте це все і розкажіть близьким. Пам’ятайте: наші спеціалісти цілодобово працюють над тим, щоб усі були з електроенергією, водою, зв’язком та теплом. Повернемо все на свої місця», — додав голова ОВА.

Нагадаємо, раніше мобільні оператори пояснили, чому під час віялових відключень зникає зв’язок та інтернет.