В Україні внесуть зміни до Державних будівельних норм, які стосуються обладнання трамвайних зупинок (фото)
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України розглядає внесення змін до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці і дороги населених пунктів», які стосуються облаштування трамвайних зупинок.
Заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе, на свої сторінці в соціальній мережі «Facebook», написав, що нині готуються зміни до Державних будівельних норм України «Вулиці і дороги населених пунктів», які внормують питання облаштування трамвайних зупинок. У тому числі, на трамвайних зупинках, які розташовані на спільному полотні для трамваїв і автомобільного транспорту, коли трамвайні рейки розташовані по центру вулиці, ву зоні трамвайних зупинок рівень проїзної частини зроблять припіднятим над рівнем трамвайної колії на 15 сантиметрів.
Таким чином, буде полегшено посадку в трамвай для маломобільних пасажирів, скоротиться час посадки в транспорт. Крім того, такі трамвайні зупинки, які в Європі називають «віденськими», будуть відігравати роль заспокоювачів руху на міських вулицях по типу «лежачих поліцейських, що теж позитивно впливатиме на безпеку дорожнього руху.
Зазначимо, що внесення змін у Державні будівельні норми України, які стосуються облаштування трамвайних зупинок, ініціював ще минулого року депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич. Причиною цього стала невідповідність збудованих у Львові «комфортних зупинок» і параметрів трамвайних вагонів, які експлуатувалися у Львові і прибули до нашого міста із Берліна.
«Я звернувся в Мінрегіонбуд із проханням уточнити нормативні документи, які стосуються влаштування трамвайних зупинок, а також чіткіше визначити норми ДБН, які стосуються будівництва трамвайних зупинок. Від Мінрегіобуду отримав листа про те, що профільним інститутам дано завдання уточнити норми Державних будівельних норм. Мені дуже приємно, що ведуться роботи з уточненню ДБН, які зроблять зупинки більш комфортними, а також забезпечать безперешкодне курсування трамваїв усіх моделей», — зазначає Ігор Зінкевич.
Як раніше повідомляла «Варта1», у Львові створено робочу групу, яка має напрацювати стандартні для Львова параметри облаштування трамвайних зупинок. На фото — приклад облаштування трамвайної зупинки із піднятою проїзною частиною в зоні зупинки трамвайного вагона.
[caption id=«attachment_114220» align=«alignnone» width=«672»] Фото Олександра Шутюка[/caption]