В "Укрзалізниці" прокоментували поломку швидкісного експресу "Київ–Бориспіль"

В «Укрзалізниці» розповіли, що причиною вимушеної зупинки рейкового автобуса «Київ–Бориспіль» стали погодні умови. Про інцидент одразу ж повідомили відповідні служби аеропорту.


Про це йдеться на сторінці залізничників у «Facebook».


У компанії перепросили за незручності та заявили, що причини несправності обов’язково з’ясують.




[caption id=«attachment_92687» align=«alignnone» width=«500»] Скріншот зі сторінки Укрзалізниці у Фейсбук[/caption]

«Просимо вибачення у пасажирів за незручності. »Укрзалізниця« детально розслідує причини технічної несправності, що виникла, та докладе максимуму зусиль для неповторення прикрої ситуації. Змушені, також, вчергове нагадати пасажирам, що у погодних умовах, що склалися, свої поїздки слід планувати завчасно та брати до уваги можливі форс-мажорні обставини», — йдеться у повідомленні. 


Також, на інцидент відреагував керівник «Укрзалізниці» Євген Кравцов. Він розповів, що всі пасажири встигли на свої літаки, лише одного довелося зареєструвати на завтрашній рейс.


«Всі пасажири встигли на свої рейси. Одного пасажира перереєстрували на завтрашній рейс до Дохи. »Укрзалізниця« приносить вибачення за незручності. Зараз вже нема затримок у графіку швидкісного сполучення до аеропорту Бориспіль», — написав Кравцов.