В уряді анонсували кінець ери старих маршруток
"Під час карантину всі ми ще сильніше переконались у тому, що хочемо чистий і безпечний громадський транспорт, а не пекельні маршрутки з порушенням вимог безпеки.
Саме для того, щоб наші міста мали дієвий інструмент і можливість замовляти якісні транспортні послуги, ми розробили та вже зареєстрували у Раді законопроєкт № 4583 щодо суспільно важливих послуг з перевезення пасажирів«, — про це повідомив, на своїй »Facebook"-сторінці, міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Що він змінює:
- міста не просто укладатимуть договори, а визначатимуть критерії якості транспортних послуг. Наприклад, низька підлога, кондиціонування, ремені безпеки;
- міста самі визначатимуть ціну і справедливо платитимуть за кілометри, які обслужено. Адже предметом закупівлі будуть маршрути із конкретним кілометражем. Так ми прибираємо дискримінацію пільговиків;
- міста як організатори перевезень матимуть можливість накладати штрафи на перевізників за невиконання умов договору;
- послуги закуповуватимуться виключно через систему ProZorro. Цим ми ліквідуємо не завжди прозорі конкурси на маршрути та запровадимо відкриту конкуренцію серед перевізників;
- громадський транспорт на маршрутах в центрі та історичних районах міст має бути максимально екологічним;
- перехід на валідатори та безготівкові розрахунки. Це зручність для пасажирів і чіткий контроль за обсягами надходжень і кількістю перевезених пільгових категорій, які нарешті не будуть питати, чи можна їм скористатися маршруткою. Так ми унеможливимо ситуації, коли водії не пускають пільгові категорії;
- плюси для перевізників — чіткі правила і вимоги, виписані у договорі. Завдяки цьому вони зможуть планувати оновлення свого автопарку, контролювати надходження і мати гарантію відшкодування перевезення пільгових категорій пасажирів.
"У підсумку ми отримаємо безпечний і комфортний транспорт з можливістю оплати карткою, який їздитиме за графіком.
Паралельно з цим працюємо з нашими постійними партнерами з Європейського інвестиційного банку над оновленням громадського транспорту у десятках українських міст на більш сучасний та екологічний. Це саме ті інструменти, які ми даємо на місця і дуже важливо, щоб громада спонукала місцеву владу ними користатись", — зазначив Криклій.