Відтепер квитки на потяг можна придбати у "Viber" або "Telegram", — УЗ
З 12 січня «Укрзалізниця» у співпраці з «Visa» та «Middleware» запустила перший власний чат-бот у «Viber» та «Telegram» з функціями прямого продажу квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін. про це повідомили у пресслужбі Укрзалізниці.
«Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати «Google Pay», «Apple Pay» та «Viber Chatbot Payments»», — йдеться у повідомленні.
Зазначається, що цей проєкт реалізовано спільно з технологічним партнером Visa та «Укрзалізниці» — компанією «Middleware Inc.» (США) — на базі технології «Corezoid Hyperautomation Engine». Компанія «Middleware» вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері з допомогою токенів «Visa».
Технологія використання токенів робить платежі у чат-боті ще більш безпечними та простими. Банком-екваєром сервісу виступив «Ощадбанк».
Бот розмовляє трьома мовами — українською, англійською та російською — і окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв’язку. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Протестувати бот та придбати квитки на подорожі залізницею вже можна тут.