Вода у бензині: в «ОККО» відреагували на скандал через поломки авто після заправки
Скандал на АЗС, що у Солонці


Вчора, 30 червня, на АЗК «ОККО» у с. Солонка, вул.Стрийська, 34, о 18:30 сталася технічна несправність і вода потрапила у резервуар з бензином марки А-95. Про це повідомила пресслужба «ОККО».
«ОККО» визнало технічну несправність.
Всім водіям, хто заправився на цьому АЗК бензином марки А-95 вчора після 18:30 у разі виникнення несправностей з авто необхідно звернутися на гарячу лінію ОККО - 0 800 501 101.


Нагадаємо, що вчора, 30 червня львів'яни, у зв'язку з подорожчанням пального на всіх АЗС (з 1 липня 2023 року збільшиться ПДВ з 7% до 20%), масово вирушили на автозаправні станції, щоб запастися пальним.
«ОККО» фіксує всі звернення, витрати на ремонт та евакуатори обіцяють компенсувати.