Як проходитиме списання коштів за здійснені поїздки після хакерської атаки: у Львівавтодорі дали пояснення проблемам з оплатою
Люди масово скаржаться
Сьогодні 05.04.2024 о 08:20 знову користувачі громадського транспорту Львова скаржилися на збій по оплаті проїзду, а всі персоналізовані карти Леокард е-квитка у Львові не валідувалися. Про це повідомив голова Варта 1 Ігор Зінкевич у Facebook
Інформацію в роботі передали керівництву Львівавтодор.
«Знов ж таки виходить що платити треба іншими варіантами, або банківською картою, або готівкою, збій ніби на нових картах але є і проблема з давно виданими старими пільговими», - йдеться у дописі
Люди показують скриншоти проплат з абсолютно невідповідними сумами:
У Львівавтодорі пояснили, що після хакерської атаки 29 березня відновлюють належну роботу системи АСОП.
Станом на зараз за даними Львівавтодор:
1️ Триває опрацювання всіх валідацій банківськими картками за період із 29 березня. Для якнайшвидшої обробки і прискорення переходу роботи системи до штатного режиму, підрядником було запропоновано опрацювати всі реєстрації поїздок за ці дні одночасно. Відповідно, ви можете фіксувати ситуацію, що списання відбудеться одним платежем за попередні реєстрації квитків одним носієм (фізична картка або гаджет з підтримкою NFC).
Тож врахуйте, списання може проходити, як окремими платежами за здійснені поїздки одного дня, так і одним платежем за всі зареєстровані квитки одночасно одним носієм – це залежить від черговості обробки валідацій.
2 Проводиться поступове резервування коштів з ЛеоКарт для подальшого списання, тому можете помічати, що сума на картці змінюється. Закликаємо здійснювати поповнення, враховуючи кількість попередньо завалідованих поїздок за період 29.03 – 03.04, аби не утворювався від’ємний баланс і ЛеоКарт не блокувало системою. Врахуйте, що актуальний баланс на карті з’явиться лише після зняття коштів за всі здійснені попередньо валідації.
Наразі ваші реєстрації проїзду проходять у штатному режимі, сума на карті змінюється одразу після оплати через валідатор.
3 Роботу сервісів купівлі та поповнення загальних ЛеоКарт відновлено у звичному режимі. Тож ви знову можете зручно придбати і поповнити картку через брендовані кіоски «Інтерпрес» та сервіси EasyPay.
4️ Відновлено друк і видачу персоналізованих ЛеоКарт у наших пунктах прийому, де працюють адміністратори ЛКП “Львівавтодор”. Прийом здійснюється виключно за попереднім записом за номером телефону гарячої лінії ЛКП “Львівавтодор”: 0 800 303 007 або через електронну чергу. (https://queue.qsolutions.com.ua:2252/index)
Також в Львіватодорі пояснили:
Якщо з 29.03 по 03.04 здійснювали оплату банківською карткою, зняття коштів відбуватиметься окремо за кожен день. Впродовж одного дня може бути кілька списань за валідації, які зробили у різні дні.
Списання за попередні валідації банківськими картками орієнтовно триватиме впродовж 04.04 - 05.04. Далі зняття відбуватиметься у штатному режимі.
Якщо валідували загальну ЛеоКарт, списання за всі здійснені реєстрації проїзду з 28.03 по 03.04 теж проходитиме поступово. За день може відбутися кілька списань, по мірі опрацювання відвантажених даних реєстрацій з бортових систем. Одне списання – зняття за валідації, здійснені протягом окремого дня.
Планово списання розпочнуться 05.04 і триватимуть кілька днів, у залежності від загальної кількості здійснених реєстрацій проїзду. Актуальний баланс покаже лише після зняття коштів за всі здійснені валідації із 28.03 по 03.04, повідомимо додатково.
Додамо, що в ніч на 29 березня було зафіксовано хакерську атаку на систему електронного квитка у Львові.
Спеціалісти з безпеки та інженери оцінюють наслідки, та спільно відновлюють повноцінну роботу системи.