У Львові в День пам’яті жертв Голодомору, 27 листопада блогери мільйонники влаштували гучну вечірку, яка викликала резонанс у суспільстві. Про це повідомляла «Варта1». Серед найбільших компаній, які працювали із блогерами, зокрема з винуватцем «балу» Олександром Заліском, що організував скандальне святкування власного дня народження, — «Метро», «Київстар», «Розетка», «Нова пошта», «Bourjois Україна», «JYSK Ukraine», «Ашан». Соцмережі вкрай негативно відгукуються про вчинок блогерів та активно закликають компанії розривати з ними співпрацю. А також бойкотувати блогерів, які влаштували цю «вечірку». Так перші компанії уже оголосили про розрив співпраці з відвідувачами «голодної туси». Мережа «Метро» відповіла на допис користувача Андрія Смолія. Ще один бренд, який звернув увагу на таке дійство — відомий український бренд чоловічих костюмів “Andreas Moskin”, адже День пам’яті жертв Голодомору на державному рівні визначено як скорботний. Ретельно обирати партнерів для співпраці пообіцяла і компанія «Нова пошта», які відреагували в коментарі на ситуацію. Же один бренд «Lovare» відмовився від співпраці з Танею Самбурською, яка була присутня на «тусі.» Додамо, що сьогодні, 29 листопада, після проведеної комісію ТЕБ і НС було прийнято рішення закрити Будинок вчених, в якому 27 листопада, у День вшанування жертв Голодоморів, декілька блогерів-мільйонників влаштували гучну вечірку. Серед гостей, які активно ділилися відео в “Instagram”, висловлювали захоплення імениннику, було чимало блогерів “мільйонників”: Наталі Литвин (1 мільйон підписників); Саша Бо (1,9 мільйона підписників); Таня Самбурська (1,5 мільйона підписників); Валерія Юрченко (1,3 мільйона підписників); Найбільш обурливо було те, що Володимир Остапчук опублікував у сторіз фотографію святкового столу, яку підписав: “Голодна блогерська туса”.