«З Костя Левицького маю їхати на Дубляни»: львівських пільговиків за «е-квитком» відправляють через все місто

Сьогодні, 13 січня, у Львові згідно з обіцянками міського голови мала б повноцінно запрацювати система електронного квитка.

Фактично ж її впровадження відклали, адже з 200 тисяч львівських пільговиків свої транспортні картки отримало трохи більше 10 тисяч. Понад те, чимало львів'ян похилого віку, які належать до пільгових категорій, скаржаться, що за своїми картками їм треба їхати через все місто з кількома пересадками, повідомляє "Вголос«.

На першому етапі тестування пасажир має право на безоплатний проїзд як з пільговим посвідченням, так і з персоналізованою карткою »Леокарт”.

Також від сьогодні у громадському транспорті Львова мають запрацювати контролери, завданням яких буде проводити навчальну та роз’яснювальну роботу з пасажирами щодо електронної системи оплати. На першому етапі тестування пільгових категорій штрафувати не будуть. А вже на другому пасажирів, які не матимуть персоналізованої картки “Леокарт” та їздитимуть безоплатно, каратимуть.

Проте, наразі, проблема полягає в тому, що абсолютна більшість пільговиків наразі не отримала свої картки. Понад те, відомо, що для отримання пільгової картки чимало львів'ян старшого віку мусять їхати в ЦНАПи, розташовані у віддалених районах.



Зокрема, своєю історією поділився у соціальній мережі «Facebook» поділився Олександр Сирцов.


«Чергове досягнення юної команди незабутнього АІСа: моїй мамі (83 роки), яка живе за 500 (п’ятсот) метрів від Залізничного ЦНАПУ прийшов виклик на отримання картки ЛеоКАРТ у Дублянському ЦНАП до якого півтори години маршруткою в одну сторону. І що цікаво — її сусідок теж запрошують у Дубляни. У Садового вміють знайти заняття для пенсіонера», — пише чоловік

У коментарях свої історії написали й інші львів’яни, які належать до пільгових категорій, та завчасно подали документи для отримання транспортної картки «ЛеоКарт». Вони скаржаться на абсолютно незручний принцип видачі картки. «Живу на Яворницького, а відправили за карткою на Горбачевського», «З Костя Левицького маю їхати на Дубляни», «З Чупринки за карткою відправляють на Польову», «Мабуть, вчать пенсіонерів орієнтуватись вулицями Львівської ОТГ?» — це далеко не повний перелік обурених коментарів львів’ян у соціальних мережах.

Як пояснив 11 січня, під час брифінгу, присвяченому першому етапу впровадження е-квитка у Львові очільник ЛКП «ЛьвівАвтодор» Микола Валсюк, видача транспортних карток відбувається не за принципом географічного розташування пільговиків, а за алфавітним.

За таким принципом усі умовні «Петренки», «Василишини» та інші громадяни з однаковими чи подібними прізвищами будуть отримувати картку в одному пункті, без огляду на те, де вони прописані чи проживають.

Зауважимо, що саме ЛКП «Львівавтодор» займається впровадженням е-квитка у Львові.

Микола Власюк пояснив це пов’язано з декількома факторами. Перш за все, основна причина такого рішення — потреба у підтвердженні прав на пільговий проїзд особами, стосовно яких виникає сумнів. Адже за словами очільника ЛКП «Львівавтодор», чимало заявок на отримання транспортної пільгової картки було відхилено через відсутність у державних реєстрах інформації про наявність пільг у тих чи інших громадян.

Проте вже 13 січня на брифінгу для преси посадовець заявив, що через значну кількість скарг міська влада буде змінювати принцип видачі транспортних карток пільговикам.

«Цей варіант опрацювали й зараз дивимось, що ці моменти треба підкоригувати і вже над цим працюємо. Зараз максимально будемо старатись запаковувати картки в алфавітному порядку, але компактно по місцях проживання тих людей, де в них була реєстрація в системі. Постараємось працювати не тільки по алфавіту, а й по місцю проживання, тому що цей формат буде більш ефективним. Як тільки на гарячу лінію поступила інформація — ми одразу реагуємо. Стараємось максимально працювати над комфортом людей», — заявив Микола Власюк.