До теми, прес-служба ЛМР повідомляє, що управління транспорту провело перевірку якості транспортних перевезень пасажирів на 16 маршрутах: на виявлені порушення буде накладено штрафи.


Управління транспорту ЛМР провело перевірку щодо забезпечення якості автобусних перевезень у трьох перевізників — «Фіакр Львів», ТзОВ «Міра і К», АТП-14 630. На перевірених 16 маршрутах виявлено такі порушення: відсутність необхідної візуальної інформації, належний санітарний стан автобусів та ін. За фактом виявлених порушень складено акти, згідно з якими будуть накладені штрафи на перевізників. Про це повідомив Ігор Собенко, заступник начальника управління транспорту, під час сьогоднішнього засідання виконавчого комітету ЛМР. Виконавчий комітет підтримав пропозицію, щоб управління транспорту щотижнево звітувало про результати таких перевірок.





фото: Олександр Мазуренко
Фото: Олександр Мазуренко





«З 1 лютого вступив в дію відкоригований тариф на пасажирські перевезення загального користування у м. Львові, а також пенсіонери за віком та особи з інвалідністю 3-ої групи отримали можливість їздити безкоштовно у всьому міському громадському транспорті. Відповідно перевізники обіцяли покращити якість послуги з перевезення, однак почали надходити скарги від мешканців. Тому ми вирішили перевірити стан перевезень, оскільки у нас в договорі також прописано накладення штрафів за ненадання якісних послуг. Вчора ми провели перевірку у трьох перевізників — це ТзОВ «Фіакр Львів», ТзОВ «Міра і К» і АТП-14 630.

Наші представники були присутні зранку, коли відбувається випуск автобусів на маршрут. Перевірили 16 маршрутів. Були виявлені такі недоліки як відсутність належної візуальної інформації та неналежний стан автобусів. Зокрема виявили старі наклейки з інформацією про платне перевезення пенсіонерів, не було інформації про нову вартість тарифу, відсутня інформація про те, що школярі мають право на безкоштовний проїзд, також були брудні автобуси на випуску. Такі автобуси були завернуті з випуску для усунення недоліків.

Усі порушення ми зафіксовали в актах і сьогодні маємо зустріч з керівниками підприємств-перевізників для ознайомлення з ними. На порушення буде накладено штрафи. Сума штрафу за одне порушення в середньому становить 1700 грн.

Такі рейди плануємо провести і по інших перевізниках", — доповів Ігор Собенко, заступник начальника управління транспорту ЛМР.

За його словами, управління транспорту цього року вже наклало 50 штрафів на перевізників за невиконання умов договору. Минулого року було оформлено 34 штрафи.

Умовами договору укладеного з перевізниками також передбачено оновлення рухомого складу: на 35% протягом першого року, 50% протягом другого. Як відзначив Ігор Собенко, львівське комунальне АТП № 1 повністю оновили рухомий склад на 4 маршрутах.

«Беззаперечно, що приватні перевізники мають підняти рівень комфорту для пасажирів. Однак вкотре наголошуємо, що комунальний транспорт має бути домінуючим. Минулого року місто отримало 150 нових автобусів: 97 працюють на маршрутах, 53 готують до виходу. Тому відсоток комунального транспорту зростає, і місто закриває ті маршрути, де не подалися перевізники. Конкурс на ті маршрути, на які не подався жоден перевізник, проведемо в березні», — повідомив Сергій Бабак, заступник міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства.

В свою чергу Андрій Москаленко, заступник міського голови з питань розвитку, відзначив ще одну важливо складову якості перевезень — поведінка водіїв. Він також наголосив на важливості протягом місця проводити постійні перевірки якості роботи перевізників і оперативно реагувати на інформацію від мешканців про порушення.

«Ми зазвичай говоримо про економіку перевезень. Однак є питання, яке коштів не стосується. Мова йде, впершу чергу, про ставлення, адже пасажирські перевезення — це послуга, яку ми надаємо мешканцю. На жаль, є хамство, яке грошей не коштує, є брудні автобуси не лише ззовні, але й зі середини.

Таке ставлення до роботи треба категорично змінювати. Тому просив би, оскільки є багато різного роду зауважень від мешканців, які ми маємо виправляти, які мають виправляти перевізники, протягом місяця часу на кожному виконкомі розглядати кількість виявлених порушень і результати боротьби з ними. Бо один рейд раз у два місяці — це важлива, планова робота, але ми маємо реагувати оперативно на порушення, про які повідомляють мешканці на сторінці Гарячої лінії чи в інший спосіб. Тому пропоную кожного виконкому розглядати ці питання", — наголосив Андрій Москаленко, заступник міського голови Львова з питань розвитку.

Головуючий на засіданні виконавчого комітету Геннадій Васьків, заступник міського голови з фінансово-економічних питань, підтримав висловлену пропозицію про постійні перевірки і щотижневий короткий звіт про поведену роботу протягом тижня.

«Перевізники мають забезпечити чистоту і санітарний стан. Тому будемо штрафувати поки не буде порядку. Зараз кількість скарг на комунальний транспорт кардинально зменшується. Приватники мають забезпечити також належну якість роботи», — додав Геннадій Васьків.

Нагадаємо, після проведення конкурсу постійні договори на перевезення були підписані 5 листопада 2018 року терміном на 5 років з ТзОВ «Міра і К», «АТП-14 630», ТзОВ «Фіакр Львів», ТзОВ «Успіх БМ» та ЛК АТП № 1.

Приватні перевізники припинили безкоштовне перевезення пенсіонерів за віком та інвалідів 3 групи з 20 січня 2018 року. Пільговий проїзд залишався лише у комунального перевізника АТП № 1.