Замінити малий клас на великий: львівський депутат вимагає впорядкувати роботу міського транспорту
"Як депутат Львівської міської ради та керівник громадської організації «Варта 1», я неодноразово отримував від мешканців Львова скарги на роботу автобусного маршруту № 32 «Головний залізничний вокзал–проспект Червоної Калини», — йдеться у його зверненні до мера міста Андрія Садового, яке Ігор Зінкевич зачитав на сесії Львівської міської ради 20 грудня. Про це інформують на Інформаційному порталі депутатів ЛМР, — нагадує видання «Форпост».
За його словами, люди скаржаться, що на цьому маршруті досі (при наявності у ЛК АТП № 1 автобусів великого класу) експлуатуються автобуси «Богдан А092», які, по-перше, незручні, по-друге, знаходяться у поганому технічному стані, а по-третє, після 20:00 з’їжджають із маршруту № 32 і фактично він перестає працювати у напрямку Сихова.
«З огляду на це, прошу Вас дати протокольне доручення в. о. начальника Управління транспорту Олегу Партиці, разом із керівництвом ЛК АТП № 1, внести зміни у паспорт маршруту № 32 і затвердити на ньому курсування автобусів великого класу, пристосованих для перевезення осіб із інвалідністю», — йдеться у зверненні.
Крім того, Ігор Зінкевич пропонує відновити маршрут трамваю № 10, який курсував з кінця 2012 року і до початку реконструкції вулиці Личаківської на ділянці від вулиці Мечникова до вулиці Пасічної за маршрутом № 10 «Головний залізничний вокзал–вулиця Личаківська».
"На маршруті, як правило, працювало 5 трамвайних вагонів. Відповідно до розміщених у ЗМІ коментарів керівництва ЛКП «Львівелектротранс», трамвайний маршрут № 10 після його впровадження показав хороші фінансові результати, — зазначає депутат-укропівець. — Попри обіцянки керівника ЛКП «Львівелектротранс» Олега Берези, роботу трамвайного маршруту № 10 досі не відновлено. І це не зважаючи на те, що підприємство отримало із Берліна 30 трамвайних вагонів «Tatra KT4DM».