Запорізька компанія розробила вітчизняний безпілотний автомобіль Lanos

У Запоріжжі зібрали перший безпілотний Lanos. Компанія «Інфоком ЛТД» розробила безпілотний автомобіль Lanos, який здатний пересуватися без участі живого водія. Про це пише ain.ua


Розробники запевняють, що автомобіль здатний доставити пасажира з пункту А в пункт Б без пригод навіть по бездоріжжю без участі живого водія. Це перший легковий «безпілотник», представлений українцями: Lanos обладнаний системою навігації Pilotdrive, яку раніше тестували на позашляховику Jeep Cherokee і КрАЗ.



[caption id=«attachment_52603» align=«alignnone» width=«490»] Фото: AIN.UA[/caption]

«Чому »Ланос«? Тому що це - національний автомобіль, саме тому ми взяли його за основу», - пояснив керівник департаменту з безпілотних технологій «Інфоком ЛТД» Сергій Румянцев.


Pilotdrive - це система безпілотного керування автомобілем, яку можна встановити на будь-який вид транспорту - вантажний, пасажирський, легковий. Програмна частина повністю розроблена інженерами «Інфоком», апаратну купують за кордоном.


Це єдиний відомий український «безпілотник», робота над ним ведеться з 2015 року.


Система орієнтується за допомогою камер, датчиків, радарів і тепловізора, що робить автомобіль безпілотним навіть в нічний час доби. Автопілот розпізнає розмітку дороги, її ширину, вміє пересуватися в умовах бездоріжжя.



[caption id=«attachment_52604» align=«alignnone» width=«475»] Фото: AIN.UA[/caption]

Датчики безпілотника мають охоплення 360˚, що виключає виникнення сліпих зон. Сенсорні системи розпізнають дорожні знаки, пішоходів і навіть тварин, що вибігають на проїжджу частину.


Реакція автомобіля на перешкоду моментальна, запевняють розробники - система аналізу і прийняття рішень спрацьовує за долю секунд.


Під час руху безпілотник використовує електронні навігаційні карти, на які може наносити розпізнані об'єкти в міру руху. Вся інформація з комп'ютера надходить на диспетчерський пункт.


Lanos має автоматичну коробку передач. Поки що автомобіль тестують, за рухом стежить оператор, який готовий взяти керування на себе. В дорозі за кермом обов'язково знаходиться водій, оскільки українські правила дорожнього руху не передбачають руху безпілотників.


Вартість системи поки не повідомляють. Розробники кажуть,що це ще не остаточна версія, вона буде доопрацьовуватися.