Зателефонувати на короткий номер «Гарячої лінії міста» 1580 тепер можуть і абоненти "Київстар"
Окрім абонентів мобільних операторів «Vodafone» та «Лайфселл», для яких дзвінки на короткий номер «Гарячої лінії міста» 1580 доступні уже впродовж декількох місяців, тепер зателефонувати на 1580 з мобільного можуть і абоненти оператора «Київстар». Про це інформує прес-служба ЛМР.
«Відділ «Гаряча лінія міста», будучи невід’ємною ланкою взаємодії між міською владою, відповідними службами та громадою міста, також надає важливу соціальну підтримку, щоденно обслуговуючи сотні дзвінків мешканців нашого міста. Тому співпраця з мобільними операторами є дуже важливою, щоб мешканець міг у будь-який час знати про те, що якщо є проблема – він може одразу розповісти про неї, зателефонувавши на «Гарячу лінію міста». Тому ми надіслали листи до трьох найбільших мобільних операторів: Лайфселл, Київстар та Vodafone, щоб вони підключилися до соціального проекту і надали можливість мешканцям, які є абонентами компанії, телефонувати на «Гарячу лінію міста» за скороченим номером 1580 з мобільного телефону.
З 21 квітня мобільний оператор Vodafone відкрив лінії, а з 15 серпня – оператор Лайфсел. І з 11 грудня ми розпочали роботу з Київстаром. Тож тепер львів’яни мають максимальну доступність з мобільних телефонів безперешкодно користуватись послугами «Гарячої лінії», - розповіли у департаменті адміністративних послуг Львівської міської ради.
Зазначимо, що зараз на «Гарячу лінію міста» надходить щомісячно понад 60% дзвінків з мобільного телефону.
Впродовж січня – жовтня 2017 року до кол-центру надійшло 211 853 дзвінків від мешканців. Зареєстровано за період січень-липень всього 53 470 звернень. Щодня кол-центр опрацьовує близько 1 тис. дзвінків, тривалість обробки одного дзвінка становить 74 секунди.
Нагадаємо, «Гаряча лінія міста» – міська багатоканальна телефонна служба, зателефонувавши на яку, мешканець міста може отримати потрібну консультацію і швидке реагування на свої скарги, проблеми чи зауваження цілодобово і без вихідних.
Влітку кол-центр повністю перейшов на нове програмне забезпечення, яке дозволило якісно організувати прийом звернень і їх виконання. Працює окремий портал 15-80 http://1580.lviv.ua/, на якому можна дізнатись актуальну інформацію від служб міста про проведення аварійних чи ремонтних робіт. За червень-жовтень на порталі було розміщено 907 муніципальних оголошень.