Збій «Київстару»: у компанії відповіли, коли користувачам будуть нараховувати компенсації
Оператор ще попереджає, що поки мобільний Інтернет може працювати зі зниженою швидкістю


У «Київстарі» заявивли, що говорити про нарахування компенсацій клієнтам поки рано, оскільки компанія все ще працює над відновленням повної працездатності своєї системи після російської кібератаки. Про це в коментарі LIGA.net повідомила представник оператора Ірина Леличенко.
Одним з останніх досягнень стало відновлення роботи сервісу VPN, зараз ведеться робота над відновленням послуг M2M для бізнес-клієнтів. Також у найближчих планах - відновити послугу SMS.
Відзначається, що в деяких населених пунктах, в тому числі в Києві, все ще спостерігаються локальні перебої з наданням послуги «Домашнього Інтернету». Щоб прискорити відновлення системи, компанія задіяла весь доступний персонал, в тому числі з інших регіонів.
Оператор попереджає, що поки система не відновлена повністю, мобільний Інтернет може працювати зі зниженою швидкістю.
Читайте також: раніше «Київстар» поділився новинами про відновлення мобільної мережі
Питання нарахування бонусів і компенсацій абонентам, які не могли скористатися оплаченими послугами, відкладено до того моменту, коли всі послуги будуть відновлені і система буде повністю стабілізована.