Зі свідчень автомеханіка, швидкість смертоносного авто була 102 км/год
Вчора, 3 липня, у суді допитували автомеханіка Костянтина Кузнєцова, який проводив діагностику пошкодженого авто Lexus Зайцевої. Він зазначив, що транспортний засіб винуватиці кровавої ДТП рухався не зовсім прямо, а убік. Про це мова на сайті ТСН.
Експерт повідомив, що у момент, коли спрацювали гальма, вимикач стоп-сигналу був вимкнений. Натомість увімкненою була третя передача, а в машині спрацювала система стійкості автомобіля. За словами механіка, Lexus їхав не зовсім прямо. «У момент спрацьовування системи автомобіль рухався без гальмування, він відхилився від траєкторії на 30 градусів. Швидкість була 102 км/год», - додав Кузнєцов.
Автомобіль або «зірвався під час буксирування», або «його штовхнуло щось у бік», оскільки корпус був повернутий на 33 градуси від заданої траєкторії під час діагностики - робить висновки автофахівець.
При цьому, за словами свідка, система курсової стійкості може спрацювати і під час звичайного руху. «Система працювала в штатному режимі. Вона необхідна, щоб машина рухалася заданою траєкторією», - переконує експерт.
Водночас прес-секретар прокуратури Харківської області Віта Дубовик зауважила, що в документі зафіксовано швидкість 102 км/год, але у свідченнях спеціаліста не вказано, в який саме момент Lexus рухався з цією швидкістю. Тож ця інформація не вказана в обвинувальному акті.
Нагадаємо, кривава аварія сталася ввечері 18 жовтня 2017-го в Харкові. Тоді автомобіль Lexus, за кермом якого була студентка Олена Зайцева, врізався у Volkswagen, в результаті чого загинуло шестеро людей: п'ятеро загинули на місці, а шоста жертва аварії померла після тижневої коми.
Зайцевій спочатку було призначено два місяці ув'язнення без права на внесення застави. Її родина оприлюднила звернення до сімей усіх постраждалих та загиблих, у якому попросила пробачення за доньку та запропонувала усім причетним матеріальну допомогу. Також суд взяв під варту другого учасника ДТП Геннадія Дронова. Слідчі заявили, що водій Volkswagen поїхав на жовтий колір світлофора, що могло стати однією з причин зіткнення.