Знову гроші на е-квиток, а самий е-квиток невідомо коли буде у Львові
ЛКП «Львівавтодор» оупблікував тендер
![Знову гроші на е-квиток, а самий е-квиток невідомо коли буде у Львові](https://varta1.com.ua/uploads/media/images/image/2a/a3/2aa3eea15im6428d82b4eae98d7312bancbhhjzzlijcmxu_image.webp)
![Знову гроші на е-квиток, а самий е-квиток невідомо коли буде у Львові](https://varta1.com.ua/uploads/media/images/image/2a/a3/2aa3eea15im6428d82b4eae98d7312bancbhhjzzlijcmxu_image.avif)
Вчора, 9 листопада, на офіційному майданчику державних публічних закупівель «ProZorro» з’явився новий тендер від ЛКП «Львівавтодор» на запровадження е-квитка. Про це повідомляє «Еспресо.Захід».
У тендері йдеться про послуги з керування інфраструктурою та ресурсами в хмарному центрі обробки даних е-квитка.
Очікувана вартість надання послуг, за підрахунками «Львівавтодор», становить 7,583 млн грн.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 17 листопада.
![](https://varta1.com.ua/uploads/media/images/image/a3/76/a3761d3a46dd4375a545a2ec792d74b4ikzspgrrhj9k6ft_image.webp)
![](https://varta1.com.ua/uploads/media/images/image/a3/76/a3761d3a46dd4375a545a2ec792d74b4ikzspgrrhj9k6ft_image.avif)
До цього підтримкою хмарної інфраструктури е-квитка займалася львівська IT-компанія «Аствелл Софт». Однак ЛКП «Львівавтодор» звинуватило компанію у невиконанні роботи і подало у суд. У компанії відкидають всі звинувачення і готують зустрічний позов.
Директор IT-компанії «Аствелл Софт» Володимир Строгуш відзначив, що вони готові були виконати потрібну роботу за 2 млн грн, тому сума у 7,5 млн грн є явно завищеною та з ознаками корупційної складової.
Голова комісії транспорту, зв’язку та міської мобільності, депутат Львівської міськради Ігор Зінкевич у коментарі «Радіо Свобода» зауважив, що міські депутати не мають доступу до умов контракту і технологічних завдань по запровадженню е-квитка.
«Встановили валідатори і на тому зупинились. Питання програмного забезпечення мало паралельно розроблятися разом із встановленням валідаторів. Система запускається, береться «хмара», ми її купуємо у 2021 році, щоб збирати інформацію, але інформація з валідаторів не збирається, це витрачання коштів. Для того, щоб Львів був функціональним, треба максимально сформувати транспортну мережу, щоб вона була не збитковою, щоб хоча б мінімально дотаційною. Має бути, передусім, бажання відмовитись від готівки при оплаті у транспорті, що породжує корупцію і не існує прозової бухгалтерії. У 2021 році мер сказав не перешкоджати і депутати погодились підтримати проєкт. А за цей рік мер жодного разу не прийшов на комісію. Не розуміємо, який графік виконання робіт», — сказав Ігор Зінкевич.