Звідки приїжджали та скільки витрачали туристи у Львові у 2018 році (ІНФОГРАФІКА)


У Львові підрахували, звідки приїжджали та скільки витрачали туристи у 2018 році. Про це повідомляє прес-служба ЛМР.
В опитуванні, яке провело управління туризму міста, взяли участь 2 200 відвідувачів.
За його результатами, ключовими туристичними ринками й надалі залишаються Україна (43,0 %),Польща (16,6 %), Білорусь (7,1 %), спостерігається дещо спад туристів з Туреччини (5,8 %) та приріст з Німеччини (4,0 %), США (3,0 %), Канади (1,0 %).
У 2018 році вперше у ТОП-10 лідерів потрапив ринок Ізраїлю, що становить 0,9 % від загальної чисельності туристів.
Індекс туристичної привабливості міста становить 4,8, а індекс задоволеності туристичними послугами — 4,4 (із 5-ти можливих). Ці показники є традиційно високими та демонструють позитивну динаміку.
[caption id=«attachment_100162» align=«alignnone» width=«1523»]

У 2018 році на 18 % зросли надходження у місцевий бюджет від галузі туризму та становлять 151 млн грн. Також, зріс туристичний збір на 30 % (6 536 тис грн).
Середні витрати туриста за 1 день (74 євро) залишилися незмінними. Загальна чисельність туристів, у зв’язку з військовими діями у країні та введенням воєнного стану напередодні новорічно-різдвяних свят, становить 2,2 млн.
Серед опитаних туристів переважають ті, які подорожують з метою відпочинку (72,8 %) та уже не вперше у Львові (51,0 %).
Згідно з опитуванням, туристи у Львові полюбляють випити кави та поїсти щось смачного в затишній атмосфері (72,5 %), прогулятись історичним центром міста (66,9 %) і відвідати культурні заклади та події (57,7 %).
Нагадаємо, маркетингові дослідження туристів у Львові проводять уже 9-й рік поспіль.