Списують з карток, а гроші не видають: українці масово скаржаться на роботу банкоматів "ПриватБанку"

Списують з карток, а гроші не видають: українці масово скаржаться на роботу банкоматів "ПриватБанку"

Клієнти українського «ПриватБанку» масово масово скаржаться на проблеми в роботі банкоматів фінустанови. Апарати не видають готівку, проте все одно відбувається списання коштів з рахунку клієнта.

Випадки збоїв описали мешканці різних міст, передає «Мінфін», пише «ТСН».

пишуть, що вирішили звернутися до НБУ з проханням відреагувати на ситуації, оскільки відповіді «ПриватБанку» їх не задовольняють, і фінансова установа не поспішає повернути назад людям списані з карток гроші.

Скарги на роботу банкоматів ПриватБанку


У державному банку часто на такі скарги пишуть, що їм «шкода, що клієнти зіткнулися з такою ситуацією». Також у «ПриватБанку» додають, що після подачі заявки на повернення коштів, на її обробку необхідний 1 день. А у випадках, коли необхідна інкасація, потрібно до двох тижнів.

Не так давно клієнтка «ПриватБанку» Тетяна Хода поскаржилась, що з її картки зникли кошти у розмірі майже 35 тисяч гривень.

Жінка повідомила, що «полетіли» кошти з зарплатної картки без її відома, без СМС-повідомлень. У фінансовій установі повертати гроші їй не поспішають, посилаючись на процедуру перевірки та розгляду її заяви з оскарженням операцій за банківською карткою.

Нагадаємо, клієнти «ПриватБанку», 26 червня, зіткнулися з повторним списанням коштів за деякими картками і некоректним відображенням і використанням доступного залишку на картці.

Як повідомив прессекретар банку Олег Серга, причиною цього став збій.

Додамо, що восени 2020 року клієнти «ПриватБанку» поскаржилися на проблеми із роботою інтернет-додатку банку, терміналів і банкоматів. Причиною цього стала масова оплата товарів на торговельному онлайн-майданчику Китаю. Через велику кількість платежів вони автоматично вишикувалися в чергу. Впродовж години банк обслуговував до 70 тисяч платежів, а це значно перевищує нормальні обсяги роботи.