“Київстар” не дотримався обіцянки щодо безкоштовного роумінгу на українські гарячі лінії

Мобільний оператор “Київстар” змінив умови безкоштовного роумінгу. Про це повідомляє голова ГО “Варта1” Ігор Зінкевич.

Спочатку оператор у публікації “Facebook” вказував, що кошти за користування державними номерами з абонентів Київстару списуватись не будуть.

Згодом, внесли виправлення, що  тільки в межах України. Внаслідок чого, з багатьох абонентів, які були за кордоном списали кошти.

Першочерговий допис у якому вказано, що кошти за користування державними номерами з абонентів “Київстар” списані не будуть:

“Шановні абоненти! Ми розуміємо, що під час карантину всім вам важливо залишатись на зв’язку та оперативно отримувати коректну та правдиву інформацію про коронавірус. Тому кошти за користування державними номерами з абонентів “Київстар” списані не будуть.

Список ресурсів та номерів:
• Міністерство охорони здоров’я України, гаряча лінія: 0-800-505-201
• Центр Громадського здоров’я МОЗ України, телефон: +38 044 425 43 54
• Міністерство закордонних справ України / MFA of Ukraine, гаряча лінія: +38 044 238 16 57, телефони: +38 (044) 238-16-57, +38 (044) 238-18-88
• Вебресурс «ДРУГ» Міністерства закордонних справ України (для реєстрації українців, які перебувають у країнах, де зареєстровано випадки інфікування громадян COVID-19) телефон: +38 044 238 16 57
• 1545 — Урядовий контактний центр
• 1677 — контакт-центр НСЗУ
Бережіть себе! ”

Сьогодні, було повідомлено, що мобільні оператори зробили безкоштовними дзвінки у роумінгу на українські гарячі лінії.

Усі оперативні новини на нашому Telegram-каналі Приєднуйся!