На Дніпровщині запустили незвичну соціальну рекламу проти паліїв сухостою (фото)

perekrytie-4_preview
perekrytie-4_preview

Складні часи вимагають відчайдушних рішень. Мабуть, так міркували автори реклами, яка з’явилася на білборді в Орловщині.


Попередження від рятувальників не допомагають: кожної весни загоряння в «зеленій зоні» стають поширеним явищем. Деякі вважають, що позбуватися від трави шляхом спалювання — це швидко і ефективно. Насправді це небезпечно і шкідливо як для природи, так і для людей, які живуть недалеко, повідомляє «Інформатор».


Очевидно, таким порушникам громадського порядку і адресована ця реклама. Про це нескладно здогадатися хоча б тому, що ніяких пояснень, окрім «Палії ​​трави», на ній немає. А ще нескладно здогадатися і про те, що реклама носить гомофобний характер. В якості негативного героя автори вибрали двох молодих людей однієї статі в обіймах. Все, що вони роблять, — це лежать в обіймах.



З'ясувалося, що замовник — екоактивіст В’ячеслав Горобець. На своїй сторінці він пояснив значення реклами і висловив свою думку про тих, кому не сподобалася стаття.


Судячи з постів в «Facebook», В’ячеслав Горобець скромно називає рекламу «справжнім витвором мистецтва», а зображених молодих людей — «двох втомлених після підпалювання трави друзів, порушників ст. 77-1 і ст. 152 адміністративного кодексу України.


varta1.com.ua: Новини