На “Гарячу лінію міста” абоненти Vodafone можуть дзвонити з мобільного

Зателефонувати на короткий номер «Гарячої лінії міста» тепер можна не лише зі стаціонарного телефону, як було раніше, а й з мобільного. З 21 квітня дзвінки на скорочений номер «Гарячої лінії» 15-80 доступні для абонентів оператора Vodafone безкоштовно. З іншими мобільними операторами Львівська міська рада поки веде переговори про співпрацю, щоб допомогти мешканцям з мобільних телефонів безперешкодно користуватись послугами «Гарячої лінії». Про це повідомляє прес-служба ЛМР.

 За словами директора департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентини Бартошик, раніше мешканці могли телефонувати лише на стаціонарний номер «Гарячої лінії міста», проте відтепер короткий номер 1580 доступний з мобільних телефонів для абонентів оператора Vоdafone. 

За словами начальника відділу «Гаряча лінія міста» Віри Фрис, у кол-центр щомісячно надходить 30-35% дзвінків з мобільного телефону. За рік надійшло  254 217 дзвінків, з них 30% на мобільний.  Загалом за останні 5 років  у кол-центр надійшло понад мільйон дзвінків.

Як додає директор департаменту адміністративних послуг ЛМР  Валентина Бартошик, співпраця з мобільними операторами є дуже важливою, щоб мешканець міг у будь-який час доби не думати про рахунок на мобільному телефоні, а знати про те, що якщо є проблема – він може одразу розповісти про неї, зателефонувавши на «Гарячу лінію міста».

Окрім того, для «Гарячої лінії міста» запускають нове програмне забезпечення, тому зателефонувати мешканцям буде простіше, а всі звернення оброблятимуться в автоматичному режимі. Це підвищить оперативність і прозорість роботи служб міста.

Усі оперативні новини на нашому Telegram-каналі Приєднуйся!