На «Гарячу лінію міста» найчастіше звертаються з проблемами елетропостачання та несправності ліфтів

fotonazastavku-3
fotonazastavku-3

Як розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик, виокремили топ-20 питань, з якими найчастіше мешканці телефонують на «Гарячу лінію міста». Так, за останній місяць найбільше мешканці зверталися щодо системи електропостачання житлового будинку – 483 звернення, несправності ліфтів – 437, відсутність подачі холодної води – 377, порушення графіку руху громадського транспорту – 257 звернень. Про це повідомляє прес-служба ЛМР.



«Так ми бачимо, які сфери сьогодні в місті є найбільш проблемним – ті питання, з якими звертаються мешканці. Найбільше мешканці запитують щодо системи електропостачання житлового будинку. Далі – ліфти, подача холодної води, графік руху громадського транспорту. Поруч бачимо відсоткове співвідношення. Таким чином, аналізуючи, ми будемо бачити динаміку, по яких зверненнях ідуть зміни, які питання порушують мешканці, для того, щоб ми мали правильно організовану роботу і приймали відповідні управлінські рішення», - зазначає Валентина Бартошик.


Зазначимо, що тепер, завдяки новому програмному забезпеченню, зареєстровані звернення скеровуються виключно до виконавця робіт. Особливістю сервісу також є те, що сьогодні всі служби міста, які мають необхідність інформувати мешканців про ті чи інші події, можуть оперативно розміщувати інформацію на порталі 15-80. Оператор, який приймає дзвінки, аналогічно автоматично отримує цю інформацію в програмному продукті, з яким він працює, і це значно спрощує його роботу, бо дозволяє приймати більшу кількість звернень від мешканців.



 


varta1.com.ua: Новини