Чого очікувати українцям із зв’язком у разі тривалого вимкнення електроенергії

Також українці мають можливість переключитися на мережу інших мобільних операторів, якщо мережа одного з них недоступна

ФОТО: ілюстративне

При тривалих вимкненнях електрики резервні джерела живлення базових станцій для забезпечення мобільного зв’язку можуть підтримувати роботу впродовж 4–5 годин. Тобто, українці будуть хоч і без електрики, проте зі зв’язком. Втім, швидкість інтернету може знизитись — через різке збільшення навантаження у зв’язку з переходом користувачів з домашнього інтернету на мобільний.

Про це розповів начальник технічного департаменту Центр «Vodafone Україна» Ігор Зазулик, повідомляє «Forbes».

«Всі базові станції забезпечені резервними джерелами живлення. Це батареї, які автоматично вмикаються, коли централізоване електроживлення припиняється. Батареї в середньому можуть забезпечувати роботу протягом 4–5 годин», — зазначив він.

При цьому Зазулик наголосив: підвищити тривалість роботи мережі можуть і генератори. Залежно від параметрів об’єктів, що живляться від генератора, одна його заправка забезпечує від 8 годин до 2 діб автономної роботи — далі все залежить «від можливості проводити регулярні аварійні виїзди для поповнення запасу пального».

Втім, генераторами обладнано не кожну базову станцію. Ними оснащуються важливі вузлові майданчики та ключові базові станції, які можуть підтримувати найбільший відсоток покриття.

Водночас, українці мають можливість переключитися на мережу інших мобільних операторів, якщо мережа одного з них недоступна. Підтримуються SIM-картки «Vodafone», «Київстар» та «lifecell».

Це стало можливим ще на початку березня — невдовзі після повномасштабного вторгнення РФ в Україну — завдяки запровадженню внутрішнього роумінгу. Аби скористатися функцією, потрібно:

  • вимкнути автоматичний вибір мережі в установках телефону

«Android»: Налаштування–мобільна мережа (або підключення)–оператор.

«iOS»: параметри–стільникові дані–вибір мережі.

  • Знайти та вибрати доступну мережу: «Vodafone UA», «UA-KYIVSTAR» або «LIFECELL».
  • Якщо підключитися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
  • Після підключення перевірити можливість здійснювати дзвінки та надсилати SMS.

При цьому тарифи не змінюватимуться. Однак слід щодня перевіряти, чи не з’явився зв’язок у «рідного» оператора і, якщо з’явився, повертатися до нього.

Нагадаємо, стало відомо, чи вистачить українцям газу в опалювальний період.

varta1.com.ua: Новини

Ілона Мартинюк