До Львова курсуватиме поїзд, в якому пасажири можуть отримати одноразові капці та зубну щітку (ФОТО)

Обіцяють рівень сервісу, як для дипломатів…

В «Укрзалізниці» вирішили, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який ми пропонуємо для перевезень європейських дипломатів. Тож анонсували поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах.

Як повідомляє «Укрзалізниця», у рамках «пілоту» на перших двох поїздах буде тестуватися наступне:

  • мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів — ці вагони мають виглядати зразково;
  • замість кускового мила для рук тестуємо якісну піну в зручних автоматичних дозаторах;
  • встановили більш зручні тримачі для туалетного паперу та замінили сам папір;
  • забезпечили вбиральні одноразовими накладками на унітази;
  • додали дозатори паперових рушників.

«Але і це ще не все: у рамках пілоту ми запропонуємо пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка», — зазначається у повідомленні.  

Яким рейсам пощастило отримати «пілотні» вагони?

№ 75/76 Кривий Ріг–Київ

«Потяг до перемоги» (до 13.09.2022 на маршруті № 31/32 Запоріжжя–Львів).

У цих вагонах розміщені QR-коди для відгуків пасажирів.

Як повідомлялося, «Укрзалізниця» відкрила додаткові маршрути між Україною та Румунією.

varta1.com.ua: Новини

Коментарі

Читайте також