"Facebook" почав перевіряти користувачів, які запускатимуть в Україні політичну рекламу

Сьогодні вступають у дію нові правила «Facebook» щодо політичної реклами на території України. Такі кроки здійснюються у рамках «контролю за маніпуляціями». Компанія «Facebook» просила користувачів до 18 березня надати документи на підтвердження особи, а також заповнити інформацію про те, хто оплачує рекламу. Про це пише «Антикор».

Відтепер вся політична реклама в Україні маркуватиметься повідомленням «Paid for by...» тобто буде вказуватись, хто заплатив за політичну рекламу.

Для запуску політичної реклами потрібно пройти процес ідентифікації, під час якого треба підтвердити свою особистість офіційними документами.

Також «Facebook» створив Бібліотеку політичної реклами. Уся інформація про рекламу, ідентифіковану як політичну, буде зберігатись у бібліотеці 7 років.

Такі правила значно ускладнюють роботу політиків у соцмережі, адже тепер з’явиться можливість відслідкувати хто і скільки заплатив за конкретну рекламу, а також простежити історію діяльності кожного рекламодавця.

Можливо, це спричинить зменшення політичної реклами у мережі «Facebook» (особливо брудної) і більш активне її використання в інших сервісах.

varta1.com.ua: Новини

Коментарі