Інтерв’ю з пілотом: Владлен Трішкін розповів про омріяну роботу та усі тонкощі професії (фото)

Владлен Трішкін, другий пілот української авіакомпанії «Windrose Airlines» розповів про тонкощі роботи пілота, про свої польоти та захоплення. 




[caption id=«attachment_271828» align=«aligncenter» width=«582»] Фото: Владлен Трішкін, другий пілот української авіакомпанії «Windrose Airlines»[/caption]

Владлен, найперше запитання, як і коли ти вирішив стати пілотом? 


Точної дати, коли це сталося, напевно не існує, але можу сказати точно, що з самого раннього дитинства мене приваблювали літаки. Поки хлопці у дворі грали в футбол, а я конструював літаки, вертольоти, і навіть встановлював на іграшкові машинки штовхаючі гвинти, які дозволяли їм їхати.  Мені було цікаво явище дії аеродинамічній тяги. А дівчатка в садочку знали, що якщо їм у «кіндер-сюрпризі» попадеться літак, його потрібно подарувати Владлену. Я дивився відеокасети з авіасалонів в Ле-Бурже, МАКС, численні відео польотів з кабіни і, звичайно ж, «Каламбур — Круте Піке».



Як батьки відреагували на твоє захоплення та мрію піти в авіацію?


Мій тато авіатор, і з дитинства мені розповідав повчальні та кумедні історії з життя інженерів та пілотів. Все моє пізнання світу проходило через призму фізичних законів, інженерних підходів, притаманних авіації. Ми відвідували музеї авіації, багато дивилися авіаційних передач, обговорювали складні моменти, і першу свою виробничу практику я проходив в аеропорту. Тому батьки підтримали, а ось тітка обурювалася, що потрібно знайти більш спокійну дорогу в житті.


Де ти проходив навчання? Які етапи підготовки ти мав пройти шоб пілотувати великий пасажирський авіалайнер?


Після закінчення університету і проходження літної медичної комісії, я навчався в двох українських літних школах. Спочатку були теоретичні заняття за програмами приватного і комерційного пілота, потім курси авіаційної англійської, аварійно-рятувальна підготовка та багато інших прикладних курсів. Перша літна практика у мене була на українському літаку «K-10 Swift», потім літав на європейському AT-3, програма нічних й інструментальних польотів будувалася на дводвигунному «американці» «Beechcraft 76». Навчання на магістральний «Airbus 320» проходило в «Sofia Flight Training Сenter», а на ATR-72-600 у «Aviation Academy Austria».



Що було найскладніше у підготовці стати пілотом?


Виконати перші тренувальні польоти на маленькому літаку і перший політ (аеродромне тренування) з 6-ма заходами на посадку на порожньому A321 в міжнародному аеропорту.


Скільки часу ти літаєш у авіакомпанії? Які рейси найчастіше виконуєш та чи є улюблені маршрути?


Безумовно, всі маршрути улюблені. За три роки роботи більшу частину польотів складають чартерні рейси до курортних міст Туреччини, Єгипту, Кіпру, Чорногорії, Італії. Зараз через обмеження, пов’язаних з Covid-19, основну частку складають польоти Україною.


Які робочі  відрядження в інші країни тобі запам’ятались найбільше?


Я завжди із задоволенням літаю до Відня. Цікаво доторкнутися до історії міста, яке до того ж було в свій час столицею для деякої частини українських земель, місто великих композиторів. Але часу завжди мало і доводиться милуватися ідеальною чистотою та цікавою архітектурою маленького містечка Парндорф, в якому розташований наш тренажер ATR-72-600, а саме містечко добре відоме як одне з головних дизайнерських аутлетів Європи. 


 Який рейс був для тебе найцікавішим, а який найскладнішим і в який аеропорт?


Мені запам’ятався рейс, коли з незалежних від екіпажу причин нам довелося залишитися на 3 дні в маленькому, красивому рибальському містечку біля Бодруму, було літо й вийшла приємна незапланована коротка відпустка.


Найважчі рейси зазвичай в складних погодних умовах або у вкрай завантажені аеропорти, наприклад до Барселони.




[caption id=«attachment_271831» align=«aligncenter» width=«710»]
Найкращий офіс у світі[/caption]

У тебе найкращий робочий офіс у світі, скажи що робить пілот під час польоту на ешелоні?


Так, це правда, вид з мого офісу ніколи не буває однотипним і нудним. На ешелоні пілоти ведуть зв’язок з диспетчерами, моніторять роботу всіх систем літака, витримування маршруту і висоти, кожні 30 хвилин контролюється залишок палива. Обходяться хмари, уважно прослуховується і аналізується погода по трасі й в аеропорту призначення. При можливості ми просимо спрямління по маршруту, щоб наші пасажири могли дістатися до моря якомога швидше. Є обов’язкові до заповнення документи і, звичайно ж, на борту пілотів годують.


Ти снідаєш/вечеряєш на висоті 10 тисяч метрів, яку їжу зазвичай дають пілотам у польоті?


Їжа досить різноманітна, моя улюблена страва — це паста з креветками. Також до раціону входять фрукти, десерт, чай, кава, соки. Так як повітря на висоті дуже сухе, рекомендується пити достатню кількість води.


Що робиш у вільний від роботи час? Чи є захоплення крім авіації?


Захоплення дуже різнобічні. У вільний час я розробляю і створюю різні предмети інтер’єру в «Loft» стилі, реставрую ретро автівку ГАЗ-21, фотографую, оцифровую відеокасети.


Які типи літаків мрієш освоїти в пілотуванні?


Мені до вподоби літаки концерну «Airbus», їх філософія. Було б дуже цікаво освоїти «Airbus 350». Ну просто професійна МРІЯ!!!



Розмовляв: Юрій Танчин


© Даний матеріал є виключно авторським. Повна або часткова републікація тексту чи фото без письмової згоди редакції забороняється і вважається порушенням авторських прав. Думка редакції може не співпадати з точкою зору авторів

varta1.com.ua: Новини

Коментарі

Читайте також

Найкоментованіше

  1. Українців штрафуватимуть та судитимуть за зберігання дров: детальніше про ухвалений Радою закон
  2. На Закарпатті СБУ та Нацпол затримали заступника комбрига та керівника РТЦК (ФОТО)
  3. Автівки виставляли на продаж: БЕБ на Львівщині викрило БФ, який завіз 130 автомобілів під виглядом гуманітарної допомоги (ФОТО)
  4. У страшній ДТП загинув воїн зі Львівщини
  5. Живим коридором, навколішки на Львівщині зустрічали "на щиті" загиблого на Курщині морського піхотинця (ФОТО)

Найчитаніше

  1. Українців штрафуватимуть та судитимуть за зберігання дров: детальніше про ухвалений Радою закон
  2. На Закарпатті СБУ та Нацпол затримали заступника комбрига та керівника РТЦК (ФОТО)
  3. На Львівщині водій маршрутки може сісти за грати на 10 років (ФОТО)
  4. Українських туристів, які збираються до Єгипту, попереджають про ризики для життя
  5. Живим коридором, навколішки на Львівщині зустрічали "на щиті" загиблого на Курщині морського піхотинця (ФОТО)