Кам’янка-Бузька розвиватиме свій туристичний бренд

Невелике містечко Кам’янка-Бузька, Львівської області, отримало нову айдентику. Створений візуальний стиль має допомогти сформувати впізнаваний туристичний бренд і ефективно презентувати дестинацію потенційним гостям.



Як пише «Укрінформ», із посиланням на «Zruchno.Travel», розробленням айдентики, зокрема логотипу, займалася команда фахівців, які створювали впізнавані туристичні бренди таких українських міст і територіальних громад, як Дрогобич, Рахівщина, Генічеськ, Калуш, Запоріжжя.

Перш ніж узятися за створення графічних образів, дизайнери познайомилися з історією, природними та архітектурними особливостями міста, а також визначили унікальні «фішки» Кам’янки-Бузької, які виділяють її серед інших міст.

Сьогодні Кам’янка-Бузька — мало кому відоме і дуже невелике містечко (10 тисяч жителів), розташоване на річці Буг. Але в XV столітті Кам’янка-Бузька була великим центром торгівлі, в тутешніх складах зберігали дрогобицьку сіль. Тут перетиналися торговельні шляхи з Києва до Польщі, а також з Волині до Львова. У місті були цехи кушнірів, ковалів, шевців, гончарів, слюсарів і зброярів-мечників.

Місто має і значну культурну історію. Так, Кам’янка-Бузька може посперечатися з Кропивницьким за звання «театральної колиски» України. Тут відбулася перша театральна постановка «Продав кота в мішку» українською мовою, режисером якої став письменник і діяч освіти Якуб Ґаватович. Кіт зі старовинної інтермедії досі залишається неофіційним символом міста і часто зустрічається на афішах, а слоган міста Кам’янка-Бузька — «Колиска українського театру».

«Надихнувшись вулицями міста, ми вирішили зберегти історію і зробити її більш явною та надати нових цінностей образам і легендам. Пошук ключових віжуалів розпочався саме з поєднання образів театру та кота. Створили фантазійний та казковий барвистий патерн та вирішили його оживити з допомогою додаткової реальності (AR). Він поєднує в собі образи міста, легенди та сьогодення, камерну атмосферу театру та затишного екологічного середовища. Графічний стиль є простим конструктором для генерування нескінченної кількості патернів (орнаментів)», — розповіли про проєкт у «White Studio Design».

Слоган міста залишили без змін. На думку розробників, він органічно вписався у візуальний стиль.

Розроблення концепції та створення візуального проєкту тривали загалом 6 місяців.

[gallery link=«file» ids=«196713,196715,196714»]

varta1.com.ua: Новини

Коментарі

Найкоментованіше

  1. Українців штрафуватимуть та судитимуть за зберігання дров: детальніше про ухвалений Радою закон
  2. На Закарпатті СБУ та Нацпол затримали заступника комбрига та керівника РТЦК (ФОТО)
  3. Автівки виставляли на продаж: БЕБ на Львівщині викрило БФ, який завіз 130 автомобілів під виглядом гуманітарної допомоги (ФОТО)
  4. У страшній ДТП загинув воїн зі Львівщини
  5. Живим коридором, навколішки на Львівщині зустрічали "на щиті" загиблого на Курщині морського піхотинця (ФОТО)

Найчитаніше

  1. Українців штрафуватимуть та судитимуть за зберігання дров: детальніше про ухвалений Радою закон
  2. На Закарпатті СБУ та Нацпол затримали заступника комбрига та керівника РТЦК (ФОТО)
  3. На Львівщині водій маршрутки може сісти за грати на 10 років (ФОТО)
  4. Українських туристів, які збираються до Єгипту, попереджають про ризики для життя
  5. Живим коридором, навколішки на Львівщині зустрічали "на щиті" загиблого на Курщині морського піхотинця (ФОТО)