Київстар поділився хорошими новинами для певних абонентів

Оператор скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів

Оператор мобільного зв’язку Київстар уже тиждень оговтується після наймасовішої за всю історію мобільного зв'язку атаку. Через це абоненти відчували суттєві перебої з мобільним, домашнім Інтернетом, послугами зв'язку та смс. Сьогодні на сторінці оператора поділилися хорошими новинами для своїх абонентів. Про це йдеться у дописі Київстару

Оператор вирішив скасувати наступну планову плату за тариф для своїх користувачів.

«Нарешті можемо повідомити, що повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Знаємо, як важливо зателефонувати рідним на свята. Тому наші фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все полагодити», - йдеться у дописі.

Вдячні кожному, хто продовжував підтримувати та вірити в нас. Саме тому  команда:

  • скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів;
  • виділяє 100 000 000 гривень на потреби ЗСУ.

Планова тарифна плата не буде стягуватись, зокрема, у:

  • абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
  • бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв'язку з 1.01 по 31.01;
  • користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.

Детальніше — за посиланням

«Ми вдячні вам за терпіння, підтримку і кожне тепле слово в коментарях. І, особливо, за те, що ви поруч.», - додали в Київстар

Так 20 грудня в Україні знову почалися перебої у роботі мобільного оператора «Київстар». 

Численні скарги користувачі послуг цієї компанії лишають у коментарях на офіційній сторінці у Facebook.

 

varta1.com.ua: Новини

Коментарі