Клієнти "ПриватБанку" повідомляють, що банкомати крадуть гроші
Ряд клієнтів «ПриватБанку» заявили про нову проблему, з якою вони зіткнулися при спробі зняти гроші в банкоматі. Звернення на гарячу лінію банку допомагають не завжди.
Як інформує «Варта1», з посиланням на «УНІАН», про це йдеться у відгуках на сайті «Мінфін».
Так, один з клієнтів повідомив про присвоєння банком 2 тисяч гривень.
«Банкомати »ПриватБанку« крадуть гроші. Будьте всі дуже уважні коли знімаєте. Обов’язково перераховувати, а то потім можете недорахуватися немаленької суми. Мене банкомат »Привату« сьогодні обікрав на 2000 гривень. Не раджу користуватися »ПриватБанком« і їх послугами нікому. Переходьте на більш надійні банки», — пише клієнт. Банк на цей коментар поки не відреагував.
В іншому випадку клієнтка розповіла, що знімала в банкоматі «Привату» гроші з зарплатної картки іншого банку.
«Перші дві тисячі банкомат видав, а на другі написав »Технічна помилка«, але при цьому обидві операції були успішні й гроші списали з рахунку. Тобто, згідно з балансом формально я зняла чотири тисячі, за фактом на руках у мене виявилося тільки дві тисячі», — пише жінка. За її словами, в банку порадили звернутися на гарячу лінію, там же переадресували в банк, який видав карту.
«Я працювала, і тепер мені нема за що жити, тому що банкомат з’їв мої гроші», — резюмувала клієнтка.
У відповідь представник банку порекомендував звертатися до установи, що видала карту, для оформлення заявки на повернення коштів. «Зі свого боку ми надаємо всю необхідну інформацію для повернення грошей за такими заявками, коли до нас надходить запит, сформований згідно з правилами платіжної системи», — йдеться у відповіді «Привату».
Ще в одному випадку клієнти спробували зняти гроші в банкоматі, той видав помилку, але списав з картки 14 тисяч гривень.
«Служба підтримки заявила, що чекати добу треба!!! Через те, що терміново потрібні гроші, довелося брати з кредитної картки. Нічого хорошого про цей банк сказати не можна. На всі питання оператор як заведена відповідає »Вибачте, гарного дня«, — обурюється клієнтка.
У відповідь представник банку вибачився перед нею, заявивши, що банк не перешкоджає клієнту в бажанні зняти готівку. »Помилка в роботі банкомату є збігом обставин, що ні в якому разі не є показником сервісу банку в цілому«, — заявили в банку.
varta1.com.ua: Новини
На переговорах категорично не можна обговорювати скорочення ЗСУ, це єдина гарантія існування України, - політик Палатний
Під час майбутніх перемовин в жодному разі не можна обговорювати скорочення Збройних сил України та військово-промислового комплексу
Рютте не проти відновити відносини з Москвою після війни
Після завершення війни із росією хочуть крок за кроком відновити нормальні відносини
Залужний анонсував запуск паспортного сервісу для українців у Британії
Посол повідомив, що обговорив можливість залучення до роботи в паспортному сервісі українців із досвідом роботи з документами, які вже перебувають у Великій Британії
Найкоментованіше
- росія може завдати масованого удару на Різдво, - Зеленський
- Зеленський привітав українців зі святами та озвучив "побажання" путіну
- Набір у патрульну поліцію Львівської області триває
- ПриватБанк після резонансного інциденту запустив гарячу лінію для ветеранів та людей з інвалідністю
- В Україні 7 січня відзначатимуть нове свято, яке ініціював Зеленський
Найчитаніше
- В Україні 7 січня відзначатимуть нове свято, яке ініціював Зеленський
- Пішов з життя легендарний ведучий львівського телебачення Петро Остапишин
- Співачка Олена Тополя поділилася реакцією дітей на розлучення з чоловіком
- Стало відомо про загибель молодого десантника з Львівщини: 26 грудня «на щиті» повертається воїн Володимир Олексин
- ПриватБанк після резонансного інциденту запустив гарячу лінію для ветеранів та людей з інвалідністю
Коментарі