Клієнти "ПриватБанку" повідомляють, що банкомати крадуть гроші
Ряд клієнтів «ПриватБанку» заявили про нову проблему, з якою вони зіткнулися при спробі зняти гроші в банкоматі. Звернення на гарячу лінію банку допомагають не завжди.
Як інформує «Варта1», з посиланням на «УНІАН», про це йдеться у відгуках на сайті «Мінфін».
Так, один з клієнтів повідомив про присвоєння банком 2 тисяч гривень.
«Банкомати »ПриватБанку« крадуть гроші. Будьте всі дуже уважні коли знімаєте. Обов’язково перераховувати, а то потім можете недорахуватися немаленької суми. Мене банкомат »Привату« сьогодні обікрав на 2000 гривень. Не раджу користуватися »ПриватБанком« і їх послугами нікому. Переходьте на більш надійні банки», — пише клієнт. Банк на цей коментар поки не відреагував.
В іншому випадку клієнтка розповіла, що знімала в банкоматі «Привату» гроші з зарплатної картки іншого банку.
«Перші дві тисячі банкомат видав, а на другі написав »Технічна помилка«, але при цьому обидві операції були успішні й гроші списали з рахунку. Тобто, згідно з балансом формально я зняла чотири тисячі, за фактом на руках у мене виявилося тільки дві тисячі», — пише жінка. За її словами, в банку порадили звернутися на гарячу лінію, там же переадресували в банк, який видав карту.
«Я працювала, і тепер мені нема за що жити, тому що банкомат з’їв мої гроші», — резюмувала клієнтка.
У відповідь представник банку порекомендував звертатися до установи, що видала карту, для оформлення заявки на повернення коштів. «Зі свого боку ми надаємо всю необхідну інформацію для повернення грошей за такими заявками, коли до нас надходить запит, сформований згідно з правилами платіжної системи», — йдеться у відповіді «Привату».
Ще в одному випадку клієнти спробували зняти гроші в банкоматі, той видав помилку, але списав з картки 14 тисяч гривень.
«Служба підтримки заявила, що чекати добу треба!!! Через те, що терміново потрібні гроші, довелося брати з кредитної картки. Нічого хорошого про цей банк сказати не можна. На всі питання оператор як заведена відповідає »Вибачте, гарного дня«, — обурюється клієнтка.
У відповідь представник банку вибачився перед нею, заявивши, що банк не перешкоджає клієнту в бажанні зняти готівку. »Помилка в роботі банкомату є збігом обставин, що ні в якому разі не є показником сервісу банку в цілому«, — заявили в банку.
varta1.com.ua: Новини
Кабмін спростив реєстрацію волонтерських автомобілів для військовослужбовців
Військові можуть реєструвати транспорт на своє ім’я
Деяким українцям МВС радить оновити водійські права
Ті, хто отримав права до 2013
Енергетик оцінила, чи вистачить Україні запасів газу для проходження зими
Запаси можуть бути на критичному рівні
Найкоментованіше
- У львівському тролейбусі стався конфлікт (ВІДЕО)
- Ексфутболіста збірної України "бусифікував" ТЦК
- У ТЦК уточнили, хто з мобілізованих потрапляє у штурмові підрозділи
- Шмигаль зробив важливу заяву щодо заморожування війни на лінії фронту
- Відійшов у вічність воїн з Львівщини, який з перших днів великої війни пішов добровольцем на фронт
Найчитаніше
- Підтверджено загибель 24-річного Героя зі Львівщини
- "Львівобленерго" опублікувало графік відключень світла на суботу, 14 грудня
- Останній бій прийняв на Курщині: стало відомо про загибель Героя з Львівщини Володимира Таратули
- У Львові трамвай переїхав людину
- Одна з ракет на Львівщині влучила, але не здетонувала, - ОВА
Коментарі