Користувачі втомилися від новин і хочуть доступних розваг: експерти пояснюють підйом ринку мобільних ігор

Прибуток від продажів мобільних ігор у всьому світі за 2022 рік зріс на 5,1% порівняно з 2021 роком і сягнув $103,5 млрд. На мобільний сегмент за підсумками року припадає приблизно половина всього обороту ігрової індустрії, який становить $203,1 млрд. Спробуємо розібратись чому так змінюються вподобання користувачів і яким міні іграм вони віддають перевагу.

Нові реалії для розробників ігор

Українці також все більше уваги приділяють саме міні іграм для мобільних пристроїв. Серед ключових факторів, які вплинули на зростання ринку мобільних ігор, представники компанії Ua1 називають втому від негативних новин та бажання більше часу витрачати на доступні за бюджетом розваги.

Зважаючи на затребуваність категорії, розробники ігор також все більше отримують замовлення такого типу. Мобільні ігри, які сьогодні випускають розробники можна розділити на такі види:

  1. Гіперказуальні ігри - прості, з елементарною механікою та мінімалістичним геймплеєм.

  2. Казуальні ігри - прості, із захопливим сюжетом, вимагають від гравця кмітливості та ухвалення зважених рішень. 

  3. Мідкорні ігри - трохи складніші, ніж казуальні, вимагають більше часу на проходження, механіки в них ускладнюються з кожним рівнем. 

  4. Хардкорні ігри - складні, вимагають довгого відпрацювання навичок, щоб досягти в них успіху. 

  5. Гібридні ігри - міжжанрові проєкти, містять елементи кількох типів ігор.

Гіперказуальні ігри займають найбільшу частку в структурі міні ігор для мобільних пристроїв. Вони розраховані на широку аудиторію користувачів, яким подобаються короткі ігрові сесії. Ці ігри прості, в них легко грати. Їхнє завдання - залучити якомога більше аудиторії за найнижчими цінами в дуже короткий термін. Мова про дешеві розробки, дуже дешевий об'ємний трафік, сотні варіацій креативів. Оскільки гіперказуальні ігри безкоштовні і там немає внутрішньоігрових покупок, розробники отримують дохід від відеореклами.

Казуальні, мідкорні і хардкорні - це ігри з більш тривалими ігровими сесіями, для більш вузького цільового сегмента користувачів. Аудиторія тут трохи менша, а головне призначення таких ігор - зібрати лояльну базу аудиторії. Монетизація відбувається через покупки в додатку. 

Компанії-розробники міні ігор для мобільних захоплюють ринок геймдеву, наступаючи на п'яти розробникам повномасштабних сюжетних ігор, оскільки, на думку аналітиків, люди стали більш чутливі до великих витрат і намагаються більше зберегти грошей.

Інтернаціональна студія розробки ігор UA1 Lviv Games також реагує на зміни на ринку геймдеву, розширює свій штат та шукає в команду розробників. 

varta1.com.ua: Новини

Ілона Мартинюк