Львівські депутати скасували пільгові відрахування для "Інституту Шміда"

Депутати ЛМР скасували пільгові відрахування для «Інституту Шміда» та Львівавтодору. Ці два ЛКП не подали бюджетній комісії в належному порядку звітність про діяльність минулого року. За таке рішення проголосували обранці на пленарному засідання 25 лютого, інформує "Еспресо.Захід".


На засіданні бюджетної комісії депутати вирішили виключити з переліку підприємств, для яких скасовано відрахування, згідно з ухвалою «Про встановлення нормативів та затвердження Порядку відрахування господарськими організаціями, що належать до комунальної власності м. Львова, частки прибутку до загального фонду місцевого бюджету», двох ЛКП, зокрема Інституту просторового розвитку (ІПР) та «Львівавтодору».


Голова бюджетної комісії Наталія Шелестак зазначила, що вони пробували зрозуміти доцільність збереження пільги для цих двох підприємств, але так і не зуміли її отримати:


«Керівники цих підприємств мають розуміти, що вони комунальні, а не приватні. То ж коли від них депутати вимагають звіт, то його треба надати, а не роздувати з цього драму. Можу запевнити, що якби ці керівники вчасно і у повному обсязі надавали інформацію бюджетній комісії, то, можливо, були б інші результати. То ж ми вкотре запрошуємо їх керівників до нормальної співпраці».


Представники «Самопомочі» та й сам міський голова всіляко намагалися переконати депутатів, що ці два ЛКП важливі та доцільні, і до них треба проявити лояльність. Особливо вони стали на захист Інституту просторового розвитку (ІПР), який очолює скандальний чиновник Олег Шмід.


З одного боку, переконували, що ІПР є комунальним і прибутковим підприємством, яке виконує замовлення і ЛМР, і інших міст на ринкових засадах. А з іншого, — вимагали позбавити їх необхідності відрахувань, оскільки у них не залишиться коштів на зарплати і основну діяльність.


У результаті Андрій Садовий запропонував проголосувати ухвалу за основу, а потім — за виключення цих двох ЛКП, згідно з пропозицією бюджетної комісії. Депутати успішно проголосували за обидві, а потім і в цілому. Відтак ці два підприємства позбавлені пільг щодо відрахувань у бюджет. Після голосування Андрій Садовий все ж попросив бюджетну комісію ще раз вивчити ці питання і повернутися до них на наступній сесії.


Думку Наталії Шелестак підтримали й інші депутати. Зокрема, голова фракції «ЄС» Петро Адамик зазначив: «Якщо ми говоримо про рівні умови, то у нас у Львові багато чудових архітектурних фірм і вони також можуть виконувати замовлення міської ради. Ми свого часу ми підтримали Олега Шміда, створили під нього комунальне підприємство, дали приміщення та можливість стати на ноги, то ж тепер нехай його Інститут працює на загальних засадах у конкурентному середовищі. А якщо не виживе, то значить вони точно не такі круті».


Не менш категоричним був представник ВО «Свобода» Любомир Мельничук: «До Шміда дуже багато зауважень, як до його роботи, так і манери спілкування та поведінки. І в депутатів, і в громадськості. На жаль, вони, здебільшого, займаються піаром і політикою. І вважають себе такими, що єдині розуміються на урбаністиці і не потребують критики».


Віталій Троць від імені фракції «Голос» навпаки вважає, що Інститут просторового розвитку слід підтримати. Таку думку він просував на бюджетній комісії: «Ми на фракції розглядали це питання і вирішили підтримати звільнення Інституту від відрахувань, адже переконались, що у них справді сезонність надходжень у бюджет. А існування і діяльність цього підприємства вважаємо доцільним».


Нагадаємо, Олег Шмід спочатку був радником Андрія Садового. Потім, не маючи профільної освіти, він очолив Інститут просторового розвитку, який забирає левову частку замовлень з проектувальних робіт у місті. Натомість, як йдеться у журналістських матеріалах, ІПР не виконує цих робіт самостійно, а перезамовляє у інших проектантів, тобто фактично виконує функції посередника.


З найбільш відомих недолугих проектів «Інституту Шміда» — острівець безпеки на перехресті вулиці Чорновола та Варшавської, який в народі так і назвали: «Острівець Шміда».



На цьому жвавому роздоріжжі, де завжди багато транспорту, вирішили створити зону, яка сповільнює рух, зате створює перехід для велосипедів. Таке ідея викликала спротив не лише у мешканців, але й у поліції, яка відмовилась погоджувати проект. Відтак розрита дорога стояла кілька місяців, поки не було отримано усіх документів. Тобто, фактично під вибори це ЛКП почало реалізовувати проект, який не мав усіх погоджень не лише з точки зору організації руху, але й безпеки. Він і досі стоїть недобудованим, до того ж з незавершеною велодоріжкою на Чорновола та ще не прокладеною на Варшавській. А цієї зими навіть удостоївся народного пам’ятника.

varta1.com.ua: Новини

Коментарі

Читайте також